Mitä mieltä hameesta?
https://www.zalando.fi/never-fully-dressed-sequin-jaspre-kietaisuhame-s…
Harmi ettei kokoani ollut, laitoin sähköpostiosoitteeni koon kohdalle josko niitä tulisi lisää ja tilaan, minusta ihan uskomattoman ihana myös syksyn ja talven kemuihin.
Kommentit (20)
Katos, onko vanha kunnon lurex taas tullut muotiin?
Onhan se sitten vielä hienompi kun paljetit hiertyy ja irtoaa perseen kohdalta.
:DDD Tuo kangas on ehkä halvinta paljettipaskaa mitä markkinoilla on, tukkuarvoltaan jotain max parin euron luokkaa. Jos haluaa maksaa ylihintaa tuotteesta niin mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että on sen verran laadukas ettei ihan heti niin pääsisi käymään, varsinkaan kun ei sen kanssa hirveästi istu. Vai istutko sinä vain paikallasi tilanteessa jossa tuollainen olisi päälläsi ja vielä oikein hinkuttaisit hanuriasi tuoliin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
:DDD Tuo kangas on ehkä halvinta paljettipaskaa mitä markkinoilla on, tukkuarvoltaan jotain max parin euron luokkaa. Jos haluaa maksaa ylihintaa tuotteesta niin mikäs siinä.
Sovitaan niin, harmi vain etten sinulta, "kangastietäjältä, kysynyt mielipidettä siitä asiasta. Minua ei kirvele satunnaisen hieman kalliimman vaatteen hankinta, tai hankkimismietintä, siinä määrin, että kys seikka häiritsisi, kun se ei edes ollut se pointti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että on sen verran laadukas ettei ihan heti niin pääsisi käymään, varsinkaan kun ei sen kanssa hirveästi istu. Vai istutko sinä vain paikallasi tilanteessa jossa tuollainen olisi päälläsi ja vielä oikein hinkuttaisit hanuriasi tuoliin?
Ap
Missähän tuota sitten käytetään?
Hyvältähän tuo näyttää jossain pikkujouluissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovitaan niin, harmi vain etten sinulta, "kangastietäjältä, kysynyt mielipidettä siitä asiasta. Minua ei kirvele satunnaisen hieman kalliimman vaatteen hankinta, tai hankkimismietintä, siinä määrin, että kys seikka häiritsisi, kun se ei edes ollut se pointti.
Ap
Tämä "kangastietäjä" on alan ammattilainen ja ollut tekemissä vuositolkulla hää- ja juhlapukujen kanssa. Eipä sitten tarvitse tulla tänne itkemään kun kankaasta rapisee paljetit lankavedon takia.
Kysyit mielipidettä hameesta. Hame ei valitettavasti vakuuta. Mutta paljon riippuu käyttäjän omasta olemuksesta ja kokonaisuudesta, jossa hame on vain yksi osa. Sanoisin, että on vaativa sekä kantajalleen että muiden asun osien kannalta. Jos olet teini, hame on enemmän ok kuin varsinaisella aikuisella.
Vierailija kirjoitti:
Kysyit mielipidettä hameesta. Hame ei valitettavasti vakuuta. Mutta paljon riippuu käyttäjän omasta olemuksesta ja kokonaisuudesta, jossa hame on vain yksi osa. Sanoisin, että on vaativa sekä kantajalleen että muiden asun osien kannalta. Jos olet teini, hame on enemmän ok kuin varsinaisella aikuisella.
Tuota saa kokoon 54 asti. Mahtaa olla näky. 😀🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä "kangastietäjä" on alan ammattilainen ja ollut tekemissä vuositolkulla hää- ja juhlapukujen kanssa. Eipä sitten tarvitse tulla tänne itkemään kun kankaasta rapisee paljetit lankavedon takia.
Aika ilkeä ja vittumainen tyyli sulla on kommentoida. Eikö tuota kangastietämystä voi jakaa ystävällisempään sävyyn?
Mun koko on 38 ja olen 161cm pitkä (malli 176, päällä koko 38) joten mun päällä tuo olisi polvipituinen. Ostamatta jäisi jo siitä syystä.
Ei mun makuun, en ostaisi. Mutta kuten joku jo kirjoitti, voi sopia hyvin pikkujouluihin. Ja sitten siitä voi askarrella diskopallon.
Vierailija kirjoitti:
Mun koko on 38 ja olen 161cm pitkä (malli 176, päällä koko 38) joten mun päällä tuo olisi polvipituinen. Ostamatta jäisi jo siitä syystä.
Se tosin voisi näyttää paremmalta polvipituisena kuin puoleen reiteen jäävänä.
Mulla ei ole sellaisia menoja, joissa tuota voisi käyttää. Mutta en ole siitä pahoillani, sillä en muutenkaan käytä pikamuotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tosin voisi näyttää paremmalta polvipituisena kuin puoleen reiteen jäävänä.
Mulla ei ole sellaisia menoja, joissa tuota voisi käyttää. Mutta en ole siitä pahoillani, sillä en muutenkaan käytä pikamuotia.
Mulle polvipituisuus on tosi huono, jotenkin saa sääret näyttämään erityisen lyhyiltä. Käytänkin maximekkoja tai sitten pitää näkyä vähän reittä.
Minusta aika mauton rätti. Halvan näköinen. Sopii brittikiertolaisille, jotka asuvat asuntovaunussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mulla on tuo linkkaamasi hame, eikä mulla ole sen materiaalista pahaa sanottavaa:) Olen muutenkin saanut paljon ylistäviä kehuja, kun se on ollut päälläni. Neuvon sua tilaamaan omaa kokosi yhden pienemmän. Tilasin koot 32 ja 34, ja 32 oli juuri sopiva:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Perse on kuin diskopallo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoit väärin! Kokoja löytyy itse asiassa 56 saakka. 😄
Hieno! Aika kallis kylläkin mutta jos on paljon käyttöä niin ei kai hinta siinä vaiheessa haittaa.