Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa elävien erilaiset moraalikäsitykset

Vierailija
31.08.2024 |

Hei. 

Kuvitellaan tilanne. Tai ikävä kyllä, minun ei tarvitse pelkästään kuvitella. Avioliitossa elävä pariskunta. Naapurissa asuva sinkku nainen pyytää toisen naisen aviomiestä silloin tällöin iltaisin luokseen kaljoittelemaan, kun miehen vaimo esimerkiksi nukkumassa ajoissa töiden vuoksi. Onko muiden mielestä ihan ok ja normia? Kaikilla osapuolilla lisäksi lapsia. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole ok, sehän on itsestään selvää. Seuranpuute ei liene syynä, vaan mahdollisesti tulonhankinta tai miehen tai miesten sitominen palveluilla itseensä. Vähän tyhmä mies, jos näin on.

Vierailija
2/6 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole OK olla kaljasieppo. Ei kotona eikä naapurissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse tosiaan on siitä että vain toista pyydetään niin ei olisi ok. Jos taas kyse on siitä että puoliso lähtee joskus ilman minua kun en itse pääse niin ei minua haittaisi.

Vierailija
4/6 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole, pitäisi edes miehen se tajuta.

Vierailija
5/6 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on se moraalinen dilemma? Onhan se toki parisuhdeongelma, jos puoliso ei pidä tätä sopivana. Joku pitää, joku toinen ehkä ei. Oikea eettinen ongelma on, onko kohtuullista jättää välittämättä puolison tunteista ja toiveista. Sinänsä kaljan juonnissa naapuri kanssa ei ole mitään moraalitonta. 

Vierailija
6/6 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljoittelu, olettaen että pitää enemmän kuin yhden kaljan, lasten ollessa samassa asunnossa/talossa, on moraalisesti arveluttavaa. Muuten saa olla kavereita, myös kaljoittelukavereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi