Varokaa! Mörkö tulee!
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Milloin se tulee ja minne?
Tämä kiinnostaisi itseänikin.
Siskontyttö on nimittänyt minua möröksi 20 vuotta. Mörkö tuli siis hänen kotiinsa joka joulu ja pääsiäinen, sekä kesämökille 20 vuotta, ennen kuin hän muutti omilleen. On jäänut vähän epäselväksi, miksi olin mörkö, kun olen ylensä iloluontoinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Mörkö tulee ja menee aivan miten itse haluaa. Voi olla että näet hänet vaeltamassa metsissä Lapin erämaassa, tai kenties yön pimeydessä talvipakkasella ikkunasi takana. Ken tietää. Mutta jos kohtaat mörön, sinun on parasta olla hänelle ystävällinen ja myötätuntoinen niin samoin hän ehkä on sinulle. Mutta ei möröstä ikinä voi tietää, mörkö on hyvin paljon ihmistä erilaisempi.
Vierailija kirjoitti:
Käyn aina öisin tapaamassa yksinäistä Mörköä öljylampun valossa.
Missä hän asuu tai oleskelee? Minäkin haluan tavata mörön!
Vierailija kirjoitti:
Arto Satonen on se oikea mörkö ...🤣🤣🤣🤣🤣
Älä ole ilkeä. Ja miksei koko eduskuntahuone ole sitten jäätynyt?
Mörkö asuu itärajan takana ja sotii kaikkia, myös itseään vastaan. Ei tykkää kenestäkään, mutta olettaa, että kaikki tykkää hänestä.
Tästä tapahtumasta on jo pari päivää aikaa, mutta aamulla herätessäni näin jonkinlaisen peikon/olion vaatekaappini päällä heilumassa niiku Michael Jackson. En tiedä mikä demoni tai örrimöykky se oli mutta katosi alle minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arto Satonen on se oikea mörkö ...🤣🤣🤣🤣🤣
Älä ole ilkeä. Ja miksei koko eduskuntahuone ole sitten jäätynyt?
Satonen on eri tavalla mörkö. Se vie kaikki löytämänsä henkilöt orjiksi. Pitkin maailmaa lentää etsimässä orjia. Vahva ja orjia välittävä heil suomi.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tapahtumasta on jo pari päivää aikaa, mutta aamulla herätessäni näin jonkinlaisen peikon/olion vaatekaappini päällä heilumassa niiku Michael Jackson. En tiedä mikä demoni tai örrimöykky se oli mutta katosi alle minuutissa.
Ja tää on oikeesti totta. Joku varjomainen olio heilui siinä ainakin itse sen aistin!
Vierailija kirjoitti:
Käyn aina öisin tapaamassa yksinäistä Mörköä öljylampun valossa.
Nii missä se mörkö ny on? Itekin haluan käydä vierailulla kylässä ja kertoa että oli lapsuuteni suurin idoli.
Vierailija kirjoitti:
Hirviö tuli mua vastaan tuolla metsätiellä...
No miten kävi?