Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin yht äkkiä, että ystäväpiirit ovat muuttuneet paljon

Vierailija
29.08.2024 |

Jos mietin 10 vuotta taaksepäin, ihan eri henkilöt oli läheisiä. Olen pistänyt myös merkille, että olemme kasvaneet erilleen puolison kanssa molempien sisaruksista. Mikä on tosi sääli... Koitetaan pitää yhteyttä, mutta ei vaan tunnu samalle kun ennen... 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ne muuttuu elämän mukana. 

Vierailija
2/13 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäristöt muuttuu tai elämäntavat muuttuu, samalla ihmisetkin vaihtuu. Valitettavasti. Yhdestä ihmisestä olen koittanut pitää kiinni, mutta tänä kesänä oli pakko huomata, ettei se onnistunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotenkin tosi haikeaa... Silloin kun mun esikoinen syntyi oli tosi läheisenä oma veli ja hänen vaimo, koska heilläkin oli pieni lapsi. Nyt emme oikein ole tekemisissä... :( en tiedä mikä mättää. Tiedätkö sen tunteen, kun istuu kahvipöydässä alas ja ei ole mitään puhuttavaa. 

Vierailija
4/13 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat muuttuu 

Vierailija
5/13 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sisarukset häviää elämästä. Jos ne nyt niin läheisiä on koskaan olleetkaan.

Vierailija
6/13 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas kukaan ei ole enää nykyään läheinen enkä edes koe tarvetta jakaa asioita muiden ihmisten kanssa.

Vierailija
7/13 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on totta. Lapsuudenperhe oli tosi läheinen joidenkin vanhempien sisarusten perheiden kanssa, nyt en ole heidän kanssaan ollut enää tekemisissä vuosiin. Itselläkin jotkut ystävyydet haalistuneet, uusia tullut tilalle. Elämäntilanteet ainakin vaikuttaa. Lukioikäinen paras ystäväni on lapseton ja hän haluaisi bilettää, reissata, jne. Itsellä on kotona vielä nuorin ja en pysty tuosta vaan lähtemään viikoksi jonnekin Kroatiaan löhöämään, vaikka ihanaa se olisikin

Vierailija
8/13 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te akat tappelette niin paljon toistenne kanssa ja juoruatte selän takana ettei mikään ystävyys säily. 

Vierailija
9/13 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle taas kukaan ei ole enää nykyään läheinen enkä edes koe tarvetta jakaa asioita muiden ihmisten kanssa.

Tämän keskustelun aihe ei ole autismivajakkius. 

Vierailija
10/13 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän keskustelun aihe ei ole autismivajakkius. 

Sellaista keskustelua ei av:lla ole, ettei se olisi aiheena!

Vierailija
11/13 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on myös itsekkäitä tyhmiä

Vierailija
12/13 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut usein ja vaihtanut kaupunkia. Vain yksi koulukaveri jäänyt. Nähdään kerran vuodessa. Se riittää. Viihdyn itsekseni. Nuorena oli iso kaveriporukka ja sukua näin joka kesä. Nyt ei miestä eikä ystäviä eikä sukukaan läheinen. Omaa syytäni osin. Olen totaalisen introvertti. 

Vierailija
13/13 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vain oikeasti elämä ajaa eri suuntiin. Mulla oli tosi läheinen ystävä, mutta kaikki muuttui siksi, että hän on myös veljeni vaimo. Veljeni alkoi uupua tämän henkilön toimesta ja veljen vaimo kehtasi haukkua veljeni minulle. Tämä tukahdutti välimme. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan