Valtaosalla ihmisistä on todella ruma vartalo
Ihan jo vaatteet päällä tarkasteltunakin. Löytyy lättänää takapuolta, isoa mahaa, lyhyitä jalkoja, riippuvia rintoja, heiluvia käsivarsilihoja, huonoa ryhtiä jne.
Kommentit (44)
Fransiscus Assisilainen kutsui omaa kroppaansa nimellä "brother ass" eli veli aasi. Hyödyllinen juhta, joka on samalla vähän hullunkurinen. Luulen, että ihmiset jotka pystyvät myös vähän nauramaan omalle itselleen ovat tyytyväisempiä kuin itseään (ja muita) arvostelevat :)
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko silti harrastaa irstasta peräreikäseksiä ap 🤤
Oih, saat sen kuulostamaan niin ihanan romanttiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös sukupuolielimet on rumia.
Sukuelimet. Ei sukuPUOLIelimet.
No ihan kaikilta terveyssivustoiltakin löytyy tuo sukupuolielin -termi, eli voit vetää puolikkaan vittusi päähäsi. Joku opetus- ja kasvatusalan tanttahan sä olet, joka täällä yrittää muita komentaa kun oma elämä on niin puolikasta.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi se olisi muka jokin ongelma?
Rumat ihmiset on ongelma. Yököttää olla tekemisissä ja tympeitä katsella. Monet suorastaan kuvottavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumat ihmiset on ongelma. Yököttää olla tekemisissä ja tympeitä katsella. Monet suorastaan kuvottavia.
Eikö sinulla pää käänny?
Niin on. Kuntosalin pukuhuoneessa sen huomaa kun timmeimmätkin salibeibet vapautuu makkarankuoristaan niin löllöä ja riippuvaa on liha kaikilla. Ei ole kauniita kehoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan kaikilta terveyssivustoiltakin löytyy tuo sukupuolielin -termi, eli voit vetää puolikkaan vittusi päähäsi. Joku opetus- ja kasvatusalan tanttahan sä olet, joka täällä yrittää muita komentaa kun oma elämä on niin puolikasta.
😂 vanerikorvikset
Vierailija kirjoitti:
Nytkö vasta sen huomasit. Ihmiskehot ovat erilaisia. Jos sinua ahdistaa niin voisit miettiä mitä merkitystä sillä on miltä ihminen näyttää, mitä ihmisen ulkomuoto kertoo siitä millainen hän on ihmisenä. Miksi ulkonäkö on sinulle niin tärkeä, oletko itse tyhjä sisältä.
Itse koen että olen hyvä ystävä, vaimo, äiti ja työntekijä. Minun ulkonäöllä ei ole mitään vaikutusta näihin asioihin. Ennen olin nuori ja nätti, nyt olen keski-ikäinen ja ruma. Ihmisenä olen kuitenkin paljon parempi kuin ennen.
AP on varmaan tyhjä sisältä? Ei auta vaikka olisi mies illalla kainalossa. Pitää haukkua toista ihmistä rumaksi. Ihmetyttää tällaiset kyylät, jotka jaksaa jauhaa paskaa ihmisistä. Älkää katsooko niitä rumia ihmisiä. Antakaa heidän olla rauhassa katseiltanne.
Mitä väliä kehon muodoilla on? Pääasia on, että ruumis on terve. Keho on vain kuori, joka jää mätänemään ihmisen kuollessa, sielun lähtiessä kotiin. Elämä täällä maaplaneetalla on lyhyt silmänräpäys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sulla ap?
Myös mulla vaikka teen paljon kroppani eteen.
Ap
Miksi moukka haluat keskustella tälläisesta jolle ei ihminen mitään voi ..oletko ilkeä vai ihan vaan tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittamasi perusteella olet sisimmältäsi tosi ruma ..Häpeä.
Joku autisti taas jonka on pakko lätistä jostain kehonosapakkomielteestä. Varmaan nyt vasta tajunnut ettei kaikkien kehot ole samanlaisia eivätkä sovi urvelon "ainoaan sopivaan kehonkuvaan"
Ei sinun tarvitse huonoa libidoasi koettaa peitellä ja keksiä hämäyksiä, on ihan ok ettei enää nouse! Rentoudu vaan niin alkaa aurinko paistaa sinunkin risukkoosi!
Sitä kannattaakin itkeä. Jos jossain vaiheessa vaikka halvaantuu, voi pyörätuolissa miettiä, olisko se keho sittenkin ollut aika hieno tekele, vaikka näyttikin rumalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nehän ovat omat elimet, eivät suvun.
Kysymys aloittajalle: Miltähän se tuntuu olla noin pahasti somen ja median aivopesemä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nehän ovat omat elimet, eivät suvun.
Riippuu suvusta, joillakin, varsinkin uussuomalaisilla ne voi olla yhteiskäyttöiset.
Minä olen ruma ja lihava. Minulla on ihana mies, ihanat lapset, hyvä työpaikka ja palkka. Asun velattomassa asunnossa ja minulla on omaisuutta 250 000€ arvosta. Minulla menee ulkonäöstäni huolimatta erinomaisesti.
-ohis