Olen mies ja haluaisin voimakkaamman tuoksun arkikäyttöön
Olen vuosia käyttänyt Diorin Eau Sauvagia. Sitä alkuperäistä. Ehdottakaa samanlaista mutta voimakkaampaa.
Kommentit (25)
Syö hernekeittoa joka arkipäivä ja kaalilaatikkoa viikonloppuisin.
Saako Signoricci 2:sta vielä jostain?
Lopeta deodoranttin käyttö ja kainalo/munien pesu, niin alkaa uros tuoksumaan voimallisesti.
Sopiva naaras geeneiltäön haistaa sinut jo kaukaa ja pääset pariutumaan, jos osaat alkeet, että mihin aukkoon asennat kalusi.
Mun mies oli katontervaushommissa ja tarttu hyvät tuoksut
Vierailija kirjoitti:
Syö hernekeittoa joka arkipäivä ja kaalilaatikkoa viikonloppuisin.
🚽
Älä laita mitään hajuja. Tulee karmea päänsärky noista saakelin hajuista miehillä.
Ai vielä voimakkaamman? Nyt jo rappu haisee puoli tuntia sen jälkeen, kun olet siellä kävellyt. Armahda jo meitä naapureitasi.
Tosimies haisee hielle, pielle ja paskalle.
Vierailija kirjoitti:
95E?
Eikun dieseliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
95E?
Eikun dieseliä.
Ootko mies vai marjanpoimija? Polttoöljyä sen olla pitää.
Jätä hajuvedet pois, viikko peseytymättä ja 5x päivälenkki ilman suihkua, on varmasti tujut tuoksut.
Oletko joku kebabrullanpyörittäjä? Kävelin kaupungilla sellaisen takana tänään ja aivan järkyttävä hajusteen löyhkä metrien päähän 🤮
Miksi haluat tuoksua voimakkaasti? Sehän on teinien juttu
Bussissa mietin samaa, mutta toisinpäin. Naiset ovat vähitellen ymmärtäneet, ettei edes kalliitkaan tuoksut ole toivottuja. Miehet sen sijaan tuntuvat nyt tälläävän tuoksuja ihan reippaasti. Sinänsä hyviä tuoksuja, mutta liika on liikaa. Ihmetyttää vaan, mitä miehille on tapahtumassa, tuoksuineen, permanentteineen. Isomummojen juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Tosimies haisee hielle, pielle ja paskalle.
"Viinalle, tupakalle ja paskalle"
Jos sinulla on varaa, etsi sitä alkuperäistä Eau Sauvagia esim ebaystä. Eli ennen v 1995 tehtyä.