Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisitte, jos lapsenne ottaisi tatuoinnit/tatuointeja?

Vierailija
29.08.2024 |

Vaikuttaako tatuoinnin/tatuointien näkyvyys, koko, määrä, jne. miten reaktioon?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin kivittämisen ja roviolla polttamisen välillä. Oikein pieni ja huomaamaton voisi mennä karkoittamisella ja välien katkaisulla.

Vierailija
2/16 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysikäinen saa itse päättää. Maksaa sitten itse 10 vuoden päästä ne kalliit tatuointien poistot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ovat kolmekymppisiä. En varmaankaan sanoisi mitään, mutta harmittelisin kyllä mielessäni lapseni typeryyttä. 

Vierailija
4/16 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana saa tehdä mitä haluaa, enkä reagoi siihen muuten kuin positiivisesti.

Vierailija
5/16 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon epämääräisä töheryksiä, niin näyttää aivan nistiltä. Muutenkin tatuointiväriaine päätyy pikkuhiljaa vuosien saatossa verenkiertoon ja siitä imusolmukkeisiin ja sisäelimiin. Niin ei se ainakaan terveellistä ole, vaikka asiaa ei ole tutkittu vielä riittävästi. Jokainenhan saa tehdä kehollensa ihan mitä lystää vaikka se ei ole fiksua tai edes terveellistä...

Vierailija
6/16 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit kyselemättä poikki. Haen myös voimakkaasti etäisyyttä niihin perheisiin joiden lapsilla tiedän olevan tatuointeja.

Vierailija
7/16 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä puristaa pahasti ne tatuoinnit. En ymmärrä mitä järkeä on ottaa jotain "yhdentekeviä" kuvia. Ihmettelen lisäksi, etteivätkö tajua, että niistä voi olla haittaa myöhemmin elämässä. 

Vierailija
8/16 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ota, se asia on keskusteltu. Emme ole wt -jengiä.

Vierailija
9/16 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettyisin, jos lapseni tekisi jotain niin typerää.

Vierailija
10/16 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni eivät ole wt. He osaavat käyttäytyä ja ovat korkeasti koulutettuja. Joten pelkoa tatuoinneista ei ole.

Vierailija
11/16 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikäs on näiden ihmisten tyhmin teko? ...  Hankkia niitä lapsia itseään varten. 

Vierailija
12/16 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama ottaako vai ei kunhan aihe ei ole omituinen kuten esim eräällä miehellä pokemonin misty(eli lapsi) bikineissä tatuointina.

Vierailija
13/16 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi google kertoo että alaikäiselle ei tatuointeja laiteta ilman vanhempien kirjallista lupaa ja lisäksi ainakin toisen vanhemman pitää olla tatuointia tehdessä läsnä. Ja alle 15-vuotiaille tatuointeja ei tehdä ollenkaan.

Onko väärää tietoa?

Vierailija
14/16 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hänen kroppansa. Jos hän haluaa siihen kuvan (haluaa, on sanonut), niin eipä mulla ole siihen mitään valtaa.

Lapsi on jo täysi-ikäinen.

Vierailija
15/16 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyst vaikuttaosi. Jos ei tulisi näkyviin eikä isoja, tyytyisin ehkä sanomaan  että toivottavasti et ota lisää

Vierailija
16/16 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin minkälaisen kuvan ottaa ja onko sillä jotain tarinaa / merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi