Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri haukkuu muita, en jaksa

Vierailija
27.08.2024 |

Jokaisesta henkilöstä löytyy jotain negatiivista sanottavaa. Ja useimmiten jotain ihan älytöntä. Esimerkiksi yhtenä päivänä istuttiin kahvilla, ja työkaveri kyseli missä X on kun ei ole näkynyt, sanoin että lomalla. Tähän työkaveri jatkoi kommentoimalla X:n erästä luonteenpiirrettä ja sanoi sarkastisesti että sellasista mä just tykkään. Aha. Sanoin vaan että juu-u.

Vastaavia esimerkkejä on useita. Aina mollataan jonkun henkilön tapoja tai luonnetta ja jotenkin hän saa sen aina kuulostamaan siltä, että hän on itse niin paljon parempi joka tavalla. Hän heittelee sarkastisia kommentteja kuten Z on niin mukava mies eli tarkoittaa Z:n olevan ääliö.

En jaksa näihin juuri kommentoida, rasittavaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yks samanlainen. Jos ei hauku työnantajaa niin haukkuu työkavereita. Ja aina sitä samaa laulua samoista asioista. En viitsi alkaa tappelemaan sen kanssa niin itse myös vaan kommentoin että niin ja juu. Rasittava kun ei mistään ole hyvää sanottavaa. 

Vierailija
2/2 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla yks samanlainen. Jos ei hauku työnantajaa niin haukkuu työkavereita. Ja aina sitä samaa laulua samoista asioista. En viitsi alkaa tappelemaan sen kanssa niin itse myös vaan kommentoin että niin ja juu. Rasittava kun ei mistään ole hyvää sanottavaa. 

Ja itse on olevinaan kaikessa niin erinomainen. Ei tod ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla