Koulun vaihto miten saada vanhemmat suostumaan?
Eli siis oon 7lk ja mua kiusataan koulussa ja mulla ln vaan yks kaveri jota sitäki kiusataan ja ollaan kavereita vaan siks että ei voida olla kenenkään muun kanssa haluisin vaihtaa koulua mutta vahemmat ei suostu? Muten saada suostumaan? HELP!
Kommentit (5)
Neuvoisin että mene puhumaan asiasta jollekulle oman koulusi työntekijälle, esimerkiksi opolle tai kuraattorille.
Jos sä pyydät tuollaista vanhemmiltasi yksin, niin sun vanhempien on tosi helppo asettua sun nykyisen koulusi puolelle ja kieltäytyä vaihdosta. Mutta jos sun nykyinen koulu suostuu siihen että koulun vaihto voisi olla hyvä idea, niin todennäköisesti sun vanhemmat eivät halua olla sekä sua että kouluasi vastaan.
Koulun vaihto on riski. Uudessakin koulussa helposti kiusataan. Tuolla sulla on ainakin yksi kaveri. Pian yläkoulu on ohi.
Eli siis oon toi keksistelun alottaja ja oon käyny jo kuraattorilla ja sit mulla olis uudessa koulussa yks mun parhaista kavereista tunnen kans kaks tyyppii to toisaalta sen mun yhen parhaista kavereista kanssa olis vaa liikka ja saksa yhessä musaluokalla kun on
Mene puhumaan koulukuraattorin tai terveydenhoitajan kanssa.