Naapuri, johon törmäät joka päivä
Mitä teette, jos jostain syystä törmäätte ihan joka päivä naapuriin, mutta ette haluaisi? Naapuri viettää aikaa rapussa, kävelee hyvin hitaasti portaat alas, aivan kuin kuuntelisi ovien takana, kun seisoskelee siellä ja vielä pihallakin tappaa aikaa. Tosi oudoltahan tuo vaikuttaa, että muka jatkuvasti törmätään. Talossamme oli aiemmin kivoja naapureita ja rauhallista, mutta nyt tuo kyttääjä on kaikkialla. Olisi kiva, jos hän muuttaisi pois.
Kommentit (16)
Jaksatteko edes tervehtiä naapuria, jos naapuri on selvästikin liian kiinnostunut tekemään tuttavuutta ja joudutte näkemään hänet joka päivä? Vai yritättekö vain häipyä nopeasti pois?
Mun naapuri taas on vainoharhainen. Kasvattaa pilveä. Kukinnot haisevat varmaan naapurikylään asti ja kohta on ostajia jonossa.
Huutaa sitten minulle, että vahdin häntä. Kakan marjat! Liikun kyllä paljon edestakaisin, koska koira pitää pissattaa ja lähteä harrastuksiin.
Olen kiltti ihminen, enkä soittele mihinkään, jos minua ei häiritä. Ei poliisilla ole edes aikaa jokaista kotikasvattajaa jahdata. Ja mitä minä siitä hyötyisin? Kaikki seudun sekakäyttäjät vain ottaisivat silmätikuksi.
Tämä hyypiö on ylimielinen ja vastenmielinen ihminen. Jos minä myisin pilveä, niin yrittäisin edes käyttäytyä ja olla kiva ihminen.
Seinänaapuri tramppaa välillä 5 minuutin välein ovesta ulos ja tulee sieltä taas hetken päästä takaisin. Mitähän ihmettä mahtaa duunata.
En ole vielä törmännyt naapuriin. Yhden kanssa oli todella lähellä. Molemmat tuli äänettömillä kengillä nurkan takaa. Selvittiin säikähdyksillä.
Onhan tuo häiritsevää. Meidän kerrostalossa asuu sellaisia pari, molemmat ulkom. taustaisia miehiä. Monta kertaa viikossa valitettavasti törmään, en ihan joka päivä onneksi mutta liian usein. Kumpaakaan en tervehdi tai katso päin, molemmat ovat tuijotelleet pitkään ulkona tai kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Seinänaapuri tramppaa välillä 5 minuutin välein ovesta ulos ja tulee sieltä taas hetken päästä takaisin. Mitähän ihmettä mahtaa duunata.
Niin täälläkin yks seniili. Kerran katoin ovisilmästä niin se hourii jotain omiaan, sulkee oven ja kävelee käytävän päähän. Seisoo siellä hetken ja menee takaisin asuntoonsa ja toistaa tätä monta kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Pahvit, muut roskat, lehdet...
En ikinä näe ketään. Haluaisin joskus törmätä johonkin vanhaan naapuriini, että saisi tietoja taloyhtiöstä.
Alakerran yh milffi johon törmään joka päivä.., myös lihallisesti... 😏
Vierailija kirjoitti:
myy huumeita, tai varastettua tavaraa
Vierailija kirjoitti:
Mua ketuttaa naapurin työtön lusmu joka kantaa aina kaljalaatikkoa kotiin. Kauhee röökin haju tulee kämpästä ja saanut vielä jollain ilveellä kotihoidon käymään luonaan pari kertaa viikossa.
Mikään ei todella v^tuta töissä niin suunnattomasti kuin juurikin tämä juoppojen ja alkkisten hyysääminen. Kaikki apu on täysin hukkaan heitettyä aikaa ihan samantien kun korkki narahtaa. Aikuiset ihmiset juovat ehdoin tahdoin itsensä housuunpaskimiskuntoon ja pitäisi sitten sellaista alkaa siistiä. Oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
myy huumeita, tai varastettua tavaraa
Meillä ainakin kauhea liikenne, kun yläkerran pilven kasvattajalla on myyntipäivä. Olisi edes ystävällinen aiheuttamastaan hajusta ja liikenteestä.
Jos itse kasvattaisin, en kasvattaisi, myisi, enkä polttaisi kotona. Ja yrittäisin olla naapureille ystävällinen.
Mutta kaikki ei vaan tajua.
Entä jos se viihtyy vaan alueella, ei kuuntele tai kyttää. Toki niitäkin on ja haluaisivat kai jutella jonkun kanssa siellä. Osa kulkee hitaasti. Kerrostalossa vaan korostuu asiat, koska on niin tiiviisti asukkaita. Monille sopisi väljempi asuminen ja oma piha. On hyvä että liikkuu, eikä istu vaan kotonaan, ehkä terveellisempää toisaalta. On kyllä kiusallista että törmää samoihin enemmän kuin toisiin tai samaan. Ja ikkunasta näkyy joku sama heppu menevän, miettii jo kummitteleeko sen kaksoisolento. :s
JOS se olisi (teoriassa) joku jolla on epäasiallista käytöstä, ettei olisikaan ihan viaton, ehkä osalla siihen on joku tausta syy tai lääke / alkoholi / yksinolo tms. Mutta juorukerhot ei olisi kivoja taloyhtiössä tai pihapiirissä. Osa voi silti jutella ihan tavallisia asioita. Ihmisiä on kyllä laidasta laitaan.
Mua ketuttaa naapurin työtön lusmu joka kantaa aina kaljalaatikkoa kotiin. Kauhee röökin haju tulee kämpästä ja saanut vielä jollain ilveellä kotihoidon käymään luonaan pari kertaa viikossa.