Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oasis tekee paluun

Vierailija
27.08.2024 |

Mitä mieltä? En tiedä tuleeko uutta musiikkia, mutta alkuun ainakin konserttikiertue Briteissä. Itse haluaisin nähdä heidät Suomessakin. Minusta Liam vaikuttaa viimeinkin vähän aikuistuneen ja vastoin kaikkia odotuksia on ollut myös menestyneempi soolourallaan kuin Noel.

Kun Oasis hajosi vuonna 2009, olin alkuun pettynyt, mutta toisaalta Liamin ääni siihen aikaan oli niin huonossa kunnossa että ajattelin että ehkä parempi näin. Nykyään kuulostaa taas paljon paremmalta, kun on ilmeisesti ymmärtänyt pitää huolta äänestään. 

Kommentit (160)

Vierailija
1/160 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kannatan kehitysvammaisten harrastuksia, mutta tuo bändi ei iske.

Vierailija
2/160 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/160 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhteenkasvaneet kulmakarvat ole kehitysvamma. 

Vierailija
4/160 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liam oppinut laulamaan joten uskois että parempi kuin ennen

Vierailija
5/160 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hetkauta.

Vierailija
6/160 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ottavat paluukeikat nyt tosissaan ilman mitään sekoilua ja yliläikkymisiä tai sitä että Liam on lavalla juovuksissa. En kuitenkaan usko että näin käy, koska Liam on toivonut ja odottanut tätä paluuta koko tämän ajan. Toivoisin että alkuperäisiäkin jäseniä nähtäisiin mukana, etenkin rumpali Alan White. 

Vierailija
7/160 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kiinnosta yhtään. Ihmettelen, että Daily Mailkin on jo päiviä tästä vaahdonnut etusivullaan, pääuutisenakin tänään, ihan kuin kyse olisi jostain maailmaa mullistavasta tapahtumasta.

Vierailija
8/160 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/160 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kiinnosta yhtään. Ihmettelen, että Daily Mailkin on jo päiviä tästä vaahdonnut etusivullaan, pääuutisenakin tänään, ihan kuin kyse olisi jostain maailmaa mullistavasta tapahtumasta.

Se johtuu siitä ettet ymmärrä kuinka suuri ilmiö Oasis aikanaan oli. 

Vierailija
10/160 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu siitä ettet ymmärrä kuinka suuri ilmiö Oasis aikanaan oli. 

Joo, pakko myöntää, etten ymmärrä. En ole ollut mikään fani, mulle se on ollut yksi bändi muitten joukossa.

Vierailija
11/160 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhteenkasvaneet kulmakarvat ole kehitysvamma. 

Onhan se laulaja ilmiselvästi jonkin sortin keh.vamm..

Vierailija
12/160 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti uutta levyä eivät ole ainakaan näillä näkymin tekemässä, mutta jos kiertue menee hyvin ja alkavat oikeasti tulla taas toimeen, niin mistäs sitä tietää. 

Vierailija
13/160 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Olin tosi kova fani aikoinaan eli 90-luvulla.

Vierailija
14/160 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin fanitin 90-luvulla. En ole kyllä enää sen jälkeen kuunnellut.

Vierailija
15/160 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo kenelle vastasit, mutta minusta Oasiksen musiikki on kestänyt hyvin aikaa, siis ainakin ne parhaimmat biisit. Minusta ne kuulostaa edelleen hyvältä, mikä kertoo minun mielestä siitä että ne ovat hyviä sävellyksiä ja sellaista puhdasta rockia, kun taas moni 2000 luvun alun bändi saattaa kuulostaa paljon ummehtuneemmalta ja siihen tiettyyn ajanhetkeen jämähtäneeltä, kuten esim joku Limp Bizkit tai jopa Linkin Park, josta kyllä myös pidän. 

Vierailija
16/160 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore muisto Oasiksesta. Olin keväällä todella väsynyt ja loppuun palanut työ ja yksityiselämän asioiden vuoksi. Tunsin itseni noin sata vuotiaaksi, kun Sokoksen kosmetiikkaosastolla katsoin peilistä kalpeaa naamaani. Kevätaurinko paistoi kauniisti sisään myymälän suurista ikkunoista valaisten kaiken ja Oasiksen Wonderwall alkoi soida. En ollut kuullut sitä vuosiin ja yhtäkkiä palasin niin elävästi sen myötä 90-luvulle ja nuoruuteeni, jota tuo biisi vahvasti edustaa, että liikutuin muistoista kyyneliin. Jouduin nopeasti kääntymään muka tutkimaan meikkejä, ettei kukaan huomaisi kyyneleitä silmissäni. Mietin, kuinka kauan siitä oli aikaa, missä olin silloin ja mihin olin nyt elämässä päätynyt. Tuohon biisiin liittyi niin monia nuoruuden vuosia, juurikin niitä antoisimpia juhlimisen ja baareissa notkumisen aikoja opiskelijana. Kun humalassa puhuttiin syvällisiä ja kaikki halusivat kuunnella wonderwallin yhä uudestaan ja uudestaan. Kuten joku mainitsi on se hyvin aikaa kestänyt biisi, joka yhä vieläkin kuulostaa yhtä hyvältä. Usein kuuntelen sen nykyään varsinkin jos olen vähän allapäin ja haluan muistella noita menneitä aikoja. 

- N46

Vierailija
17/160 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liam oppinut laulamaan joten uskois että parempi kuin ennen

Liamin ääni oli todella huonossa kunnossa jossakin vaiheessa, mutta nyt on ollut huomattavasti parempi soolokeikoilla. Ei se tietysti ole sama kuin 1995, mutta paljon parempi kuin 2005. 

Uskoisin että nuo keikat myydään loppuun hetkessä ja sitten vuodelle 2026 tulee Euroopan kiertue. Suomeen tuskin tulevat koska täällä ei oikein tajuta bändiä, mutta Tukholmaan ja Tallinnaan voi tullakin. Sinne sitten.

Vierailija
18/160 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ottavat paluukeikat nyt tosissaan ilman mitään sekoilua ja yliläikkymisiä tai sitä että Liam on lavalla juovuksissa. En kuitenkaan usko että näin käy, koska Liam on toivonut ja odottanut tätä paluuta koko tämän ajan. Toivoisin että alkuperäisiäkin jäseniä nähtäisiin mukana, etenkin rumpali Alan White. 

Ei kai se Liam ole tainnut sekoilla vuosiin. Kaikki aikuistuu, jopa Liam. Ongelmaksi muodostuu korkeintaan se, että veljesten välit on viileät ja näkyykö se kemian puute jotenkin lavalla? Rahaa heille kuitenkin tulee niin paljon että saavat luvan selvitä keikoista kunnialla.

Vierailija
19/160 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on saarilla ihan helvetinmoinen juttu. Suomessa Oasis meni ehkä jotenkin ohi, vaikka täälläkin olivat listäykkösenä. Briteissä he olivat kuitenkin ihan massiivinen ilmiö 90-luvulla ja edelleen. USA taisi jäädä isommin valtaamatta kun veljekset tappeli ja veti kokkelia eikä oikein jaksaneet keskittyä siihen suuntaan. 

Vierailija
20/160 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo kenelle vastasit, mutta minusta Oasiksen musiikki on kestänyt hyvin aikaa, siis ainakin ne parhaimmat biisit. Minusta ne kuulostaa edelleen hyvältä, mikä kertoo minun mielestä siitä että ne ovat hyviä sävellyksiä ja sellaista puhdasta rockia, kun taas moni 2000 luvun alun bändi saattaa kuulostaa paljon ummehtuneemmalta ja siihen tiettyyn ajanhetkeen jämähtäneeltä, kuten esim joku Limp Bizkit tai jopa Linkin Park, josta kyllä myös pidän. 

Ekan kahden levyn biisit on todella hyviä ja ajattomia. Tykkäsin myös siitä 90-luvun henkisestä ilmapiiristä, Cool Britanniasta ja Oasiksen häpeilemättömästä työväenluokan meiningistä. Eivät esittäneet, olivat mitä olivat ja Noelilla oli erinomainen sävellyskyky. Liamin ääni oli mahtava. Eivät myös olleet mitään muniinsa puhaltelijoita, vaan kunnon pullistelijoita sanan hyvässä merkityksessä. Rock n rollissa pitää olla munaa ja sitä nämä toimitti. Nykypäivän teinit ei ehkä ajattele noita asioita samalla tavalla.