Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 69, enkä voi hyväksyä sitä!

Vierailija
26.08.2024 |

Olen yksin ja onneton. Minusta on tullut ilta-siideri juoppo. Luulin että eläkepåivät ovat mukavia ja leppoisia, mutta höpsis! Kela vainoaa ja vaatii todistuksia milloin mistäkin asiasta. Vihaan täytellä lomakkeita! Miniä on katkonut suhteeni poikaani. Onnelliset ajat ovat kaukana, kaukana takana päin... Miten tätä jaksaa? Naama peilissä en ole minä. Mikään tässä elämänvaiheessa ei ole minä. Minua ei enää ole.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla noin hävyttömän ikäinen 

Vierailija
2/9 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁 naama peruslukemilla ja silti se Kela vainoaa ulilaudalle asti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on Jussi ja Jyrkikin. 

Vierailija
4/9 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele sitä asentona, niin ehkä piristyt.

Vierailija
5/9 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukien kanssako Kela vainoaa? Jos saat rahat raavittua kasaan, niin suosittelen syksyn harmailla matkaa Atlantin saarelle ! Se antaa voimaa ja unelmia seuraavasta matkasta. Sano pojallesi suorat sanat ja toivo ystävällistä huomiointia !

Vierailija
6/9 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun voisikin matkustaa jonnekin unohtamaan kaiken! Poikani, rakas ihana poikani, on täydellisesti narsisti-miniäni tossun alla. Turha vaatia mitään, päinvastoin säälin häntä. Mutta yksin olen, kaikki hyvä takana päin... Mikä muuten on uli-lauta?

Aloittaja

Vierailija
7/9 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, en itsekään voisi.

Vierailija
8/9 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saa eläkettä vai miten Kela kiusaa?

Vierailija
9/9 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela tarkastaa kerran vuodessa kaiken mitä saan. eli minun pitää ilmoittaa se. Posti ei koskaan tuonut minulle ilmoitusta tulevasta tarkastuksesta ja naps! Päivänä jolloin piti, rahaa ei tullutkaan. Yritykseni jättää soittopyyntö sinne epäonnistui monta kertaa.(Syynä luultavasti ikivanha puhelimeni.) Vihdoin se sitten onnistui ja pääsin puhumaan Kelalle. Raha jonka piti tulla 6, pvä, tuli vihdoin 21, pvä. Keplottelin 15 päivää satasella.

Aloittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi