Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen yrittäjä myy eilistä wokkia tai sushia Resq-clubissa?

Vierailija
26.08.2024 |

Surkeaa täällä Kainuussa ainakin. kaksi wok sushi buffettia ja molemmat myy kilpaa eilisiä wokkeja ja susheja Resq-clubilla, parempi olisi olla myymättä tai laittaa kunnolla sitä vanhaa kanaa tai härkää pakettiin 5 e koiran ruoaksi tai 20 kpl sushia jos kerta on kuivia ja eilisiä. Laitoin valituksen Resq clubille paskasta.

Kokeeksi hain "ankkaa ja riisiä" kun olin kulmilla, 5 e paketti tulos: kuivaa paskaa eilisestä ja pieni annos. laitoin valituksen . hitto 13,5 e  saa jo tuoreen buffetin ja salaatit jäätelö ja sushia samasta paikasta, miksi ostin paskoo?

ja miksi menettää maine myymällä roskaa? siinä pitäisi lukea EILISTÄ RUOKAA, sopii koiralle hinta 2 e!

tässä todiste:

https://ibb.co/2cNFRfR

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli niin kuivaa että onneksi oli chilimajoneesia jiäkuapissa etttä pystyi syömään

Vierailija
2/9 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aasialaiset haluavat säästää kaikessa ja luullaan ettei suomipoika huomaa jos kännissä ostaa vanhaa ruokaa. lisäksi aasiassa käytetään gutter oilia eli jäteöljyä en ihmettele enäää jos sitä on tuota Suomeenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihmetelly kyllä aika kalliita hintoja resq clubissa. Mutta ilmeisesti niillä on varaa laittaa, ne menevät kaupaksi ! Tai sitten laittavat mieluummin roskiin, ettei normimyynti häiriinny liiaksi halvoista ylijäämistä.

Vierailija
4/9 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miksi noita vanhoja susheja ja wokkeja ei vaan anneta illalla työntekijöille ilmaiseksi, itse tekisin niin yrittäjänä

Vierailija
5/9 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ymmärrä miksi noita vanhoja susheja ja wokkeja ei vaan anneta illalla työntekijöille ilmaiseksi, itse tekisin niin yrittäjänä

Joissain maissa ravintolat antavat kodittomille päivän ylijäämät.

Vierailija
6/9 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aasialaiset haluavat säästää kaikessa ja luullaan ettei suomipoika huomaa jos kännissä ostaa vanhaa ruokaa. lisäksi aasiassa käytetään gutter oilia eli jäteöljyä en ihmettele enäää jos sitä on tuota Suomeenkin

Tämä. 

Vierailija
7/9 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten henkilökunta tunnetusti tekisi vielä enemmän ruokia jotta saisivat ilmaiseksi jatkuvasti lisää haluamiaan ruokia.

Ei mikään ihme, että et ole itse yrittäjä kun et edes tätä tajua.

Vierailija
8/9 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 

Klikkaisit mielummin ylänuolta tuollaisen täysin turhan viestin kirjoittamisen sijasta.

Vierailija
9/9 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässäkin kyläkaupassa vanhan päivän suklaata 10.5.2024 hintaan 3 euroa , siis what? Ja tämä elokuun lopussa , vanhaa suklaata noin kalliiseen hintaan . Yleensä alessa on tuotteet jotka ovat vanhenemassa eli vielä on päiväystä jäljellä ja hintakin on halvempi.