Jos nainen haluaa ekoilla treffeillä seksiä ilman kondomia, niin haluaako hän suhteen?
Mikä teidän kokemuksenne tai mielipiteenne on?
Minun mielestäni ei useinkaan välttämättä halua, mutta on vain niin kiimainen, että haluaa tuntea täysillä, mutta joku on myös sanonut minulle, että haluaa minulle maksimaalisen tyydytyksen, koska haluaa olla tyttöystäväni, eikä halua minun olevan muiden kanssa.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Sillä on Herpes jonka se haluaa tartuttaa kostoksi mahdollisimman moneen mieheen.
Tämä ei pidä paikkaansa. Minulla ei ole todettu koskaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on Herpes jonka se haluaa tartuttaa kostoksi mahdollisimman moneen mieheen.
Tämä ei pidä paikkaansa. Minulla ei ole todettu koskaan mitään.
Voi sinulla silti olla herpes
Olennaisempi kysymys on, haluatko sinä suhteeseen tuollaisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisesta. Yleensä olen aloittanut suhteeni juuri siten, koska harvoin tapaan naista uudestaan, jos ekalla kerralla ei ole kipinää seksiin.
hän haluaa lapsen tai sukupuolitaudin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisesta. Yleensä olen aloittanut suhteeni juuri siten, koska harvoin tapaan naista uudestaan, jos ekalla kerralla ei ole kipinää seksiin.
Onko tuo tapa auttanut löytämään kestäviä parisuhteita?
Tuloksena voi olla 18 vuoden kallis lasku. Naisella ei välttämättä oikeasti ole esim. pillereitä käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Tuloksena voi olla 18 vuoden kallis lasku. Naisella ei välttämättä oikeasti ole esim. pillereitä käytössä.
No lapset hankittu ihan tarkoituksella. Lapset on parasta mitä on, vaikka toisen vanhemman kanssa ei haluaisi olla tekemisissä. Vahinkojen sattuessa olen aina käynyt ostamassa naisille jälkiehkäisyn yhteisymmärryksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo tapa auttanut löytämään kestäviä parisuhteita?
Lähtökohtaisesti en etsi suhteita, mutta on auttanut kyllä totta puhuakseni.
Älä hyvä mies pane ilman kortsua tuntemattoman naisen kanssa!
Täytyy sanoa, että en ymmärrä. Vika on kyllä miehessä. Näkee nätin tytön ja haluaa heti omakseen kysymättä yhtään mitään ja ottaa kaikki riskit vaikka 18 vuoden laskun. KIITOS SIITÄ!
Naisella ei ole miestä, mutta muuten elämä järjestyksessä ja biologinen kello tikittää. Nainen kaipaa lasta ja haluaa tulla siemennetyksi.