IS Uskoisitko perheenäiti Sara Lainea 45-vuotiaaksi?
Uskoisitko tätä naista 45-vuotiaaksi? Perheenäiti Saara oli ennen sohvaperuna, joka väsyi ja valitti kaikesta kertoo nyt, miten mieletön muutos onnistui
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Ihanat hampaat. Olisipa itsellänikin varaa tuollaisiin :(
Ne on geenit. Hampaita kannattaa myös harjata jne.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaivaa hammaslääkäreitä joka suostuu tekemään noita LUONNOTTOMIA hampaita.
Valkaisu on helppo ja yksinkertainen toimenpide. Ihan omat hampaat tuolla selkeästi on suussa.
Vierailija kirjoitti:
Filtteriä, tusinaripset ja -kulmat. Näyttää ikäiseltään, mutta tusinalta.
No ei tosiaankaan näytä tusinalta. Onko aina pakko dissata ja lyödä maahan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan, jos on itse ruma kateellinen ja tyytymätön ulkonäköönsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaivaa hammaslääkäreitä joka suostuu tekemään noita LUONNOTTOMIA hampaita.
Valkaisu on helppo ja yksinkertainen toimenpide. Ihan omat hampaat tuolla selkeästi on suussa.
Pienistä sisäänpäinkääntyneistä nököhampaista vaan ei valkaisullakaan saada nättejä.
Hyvän näköinen nainen. En todellakaan uskoisi neliviitoseksi. Toki vahva meikki, mutta silti.
Miten voi olla noin nuorekas nainen, näyttää ihan 25-vuotiaalta, wow 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa katsoa enää yhtään tuollaista feikki-ihmistä. Tykkään normaaleista ihmisistä jotka eivät ole tehneet itselleen tuollaista. Naisena en hyväksy, että hyvännäköisenä pidetään naisia jotka ovat täysin feikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan, jos on itse ruma kateellinen ja tyytymätön ulkonäköönsä.
Olen luonnostaan ihan ok näköinen ilman mitään extraa. En edes värjää hiuksiani. Olen ylpeä ollessani kaiken tuollaisen varustelun ja rahanmenon yläpuolella. Vain epävarmat tekevät samat toimenpiteet kuin muutkin.
Olkaa ylpeitä itsestänne juuri niin kuin olette! Oikeasti se on kauniimpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan, jos on itse ruma kateellinen ja tyytymätön ulkonäköönsä.Olen luonnostaan ihan ok näköinen ilman mitään extraa. En edes värjää hiuksiani. Olen ylpeä ollessani kaiken tuollaisen varustelun ja rahanmenon yläpuolella. Vain epävarmat tekevät samat toimenpiteet kuin muutkin.
Olkaa ylpeitä itsestänne juuri niin kuin olette! Oikeasti se on kauniimpaa.
Tämä.
On kaunis ja hyväkuntoisen sekä hyvävointisen oloinen nainen. Ei kaikkien tarvitse ulkoisesti samanlaisia olla, mutta kannattaa tuosta esimerkistä jotain omaankin elämään ottaa mallia.
Kaunis nainen, mutta ihan ikäisensä näköinen. Meikin, tekoripsien, täyteaineiden, hiusvärien, hampaiden valkaisun, tekokulmien ja filttereiden alla on varmasti ihan perus keski-ikäinen nainen. Hienoa kyllä, että hän on löytänyt terveelliset elämäntavat ja haluaa panostaa hyvinvointiin.
Näissä iltapulujen uskoisitko häntä keski-ikäiseksi -jutuissa olisi joskus kivaa nähdä luonnollinen nainen. Tiedän kyllä luonnollisesti nuoren näköisiä naisia, mutta he eivät soita iltalehtiin.
Joo uskoisin. Näen tosin hänestä vain yhden kuvan (ja siinäkin on filterillä selkeästi siloiteltu kasvojen ihoa), mutta sen perusteella on ihan ikäisensä näköinen - eikä siinä ole mitään väärää! :) Ja hienoa, että hän on saanut ylipainon pois. Näissä jutuissa olisi mielenkiintoista nähdä, miltä ihminen näyttää ilman ripsienpidennyksiä, filttereitä ja meikkiä. Todella kauniit ihmiset ovat kauniita myös ilman meikkiä, ja heidän kauniit piirteensä säilyvät koko elämän läpi. Ja kyllähän se meikki voi myös vanhentaa tai nuorentaa. Itse olen siis sysiruma, mutta suvussa meillä on naisia, jotka ovat pysyneet todella nuorekkaan näköisinä myös keski-ikäisinä. Tosin kyllä heistäkin alkaa näkyä ikä jossain vaiheessa. Kyllä mullekin saatetaan sanoa, ettei minun uskota olevan vielä 3-kymppinen, mutta kun katson itsestäni kymmenen vuotta sitten otettuja kuvia niin kyllä huomaa, etten ole enää niin lapsekkaan ja nuorekkaan näköinen kuin silloin. Mutta aika moni näistä 40-/50-vuotiaista naisista, jotka väittää olevansa nuorekkaamman näköisiä, näyttävät kyllä ikäisiltään. Toisaalta aika surullista, miten se nuoruus on naisten kohdalla aina vaatimus - ikääntymistä ei saa näyttää, vaikka se onkin etuoikeus. Mutta pisteet silti Saralle elämäntapamuutoksesta!
Kerron sitten kun hän on riisunut naamiointi vermeet pois