Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskunta tai suhde, jonka tiesit päättyvän huonosti?

Vierailija
25.08.2024 |

Oletteko koskaan tienneet joistakin ihmisistä että niiden yhdessä olo tulee päättymään huonosti ja päättyikö se tosiaan? 😁

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieno hymy tulee aina kun sarjapettäjän ties kuinka mones parisuhde kaatuu.

Vierailija
22/35 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hankala tietää millainen toisten parisuhde oikeasti on jos ei ole kärpäsenä katossa. Toki jos on selviä merkkejä eli jatkuvat julkiset riidat ja kiukuttelu niin voihan siitä jotain päätellä. Toki jokainen terve pari riitelee välillä, toiset enemmän ja toiset vähemmän.

Itse ajattelin että erään tutun pariskunnan suhde ei tule kestämään, koska mies on täysi mulkku ja käskytti naistaan kuin koiraa silloin kun nähtiin. Mutta ovat edelleen vuosien jälkeen yhdessä niin mistä minä tiedän. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelina Jolie ja Brad Pitt

Vierailija
24/35 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salasuhteen kautta lennosta vaihtajat. 

Itse tunnen kaksi tälläistä paria. Naimissa ovat edelleen, yli 20v myöhemmin.

Minäkin tunnen useita. Yksikään pari ei ole enää yhdessä.

Vierailija
25/35 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi erittäin selvä tapaus oli eräs kaverini  surkea avioliittoyritys.

Vaikka tiedän ettei pidä sekaantua kenenkään elämään, pitää antaa tehdä omat virheensä niin silti varoitin jo ennen avioitumista häntä tekemästä sitä typerää temppua.

Eipä kuunnellut ja niinhän siinä kävi että avioeroa haki jo viiden kuukauden päästä häistä.

En ymmärrä miten sokea piti olla.  Siitä miehestä näki heti mitä on miehiään, hän vain ei sitten nähnyt tai kieltäytyi näkemästä.  Aika pian häiden jälkeen alkoi tapahtua; mies väitti menevänsä  yövuoroon töihin, oli bongattu jonkun vieraan naisen kanssa kapakassa.  Miehen piti maksaa vuokra, ystäväni antoi rahat ja mies lupasi hoitaa.

Sitten tuli karhu maksamattomasta vuokrasta, mies oli käyttänyt rahat johonkin omiin ryyppy- ym. reissuihinsa.

Kaverini muutti siskonsa luo ja pisti eron vireille.  Jos olisi kuunnellut varoituksia olisi siltäkin välttynyt.  Joittenkin on vain mentävä sen vaikeimman kautta.

Vierailija
26/35 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry ja Meghan. Loppu häämöttää.Terveisin ennustajaeukko

Vierailija
27/35 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kuviot joissa on enemmän kuin yksi. Ei kestä vaikka olisi sovittu.

Vierailija
28/35 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polyamoriset

Vierailija
29/35 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein vielä ylpeä petturuudesta, hyi!

Vierailija
30/35 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttuni, 40v nainen, ei ole koskaan oppinut puhumaan asioista. Hän oikein ylpeilee, ettei riitele koskaan. No ei riitele, ei, koska hän ratkoo ristiriitatilanteet poistumalla paikalta. Välit ovat katkenneet useisiin ystäviin ja suhteet kestää max. 5 vuotta. Heti erottua on uusi mies kierroksessa ja sen tietää jo valmiiksi, että miehestä riippumatta, nainen tulee katkaisemaan suhteen, koska kaikissa suhteissa tulee jossakin vaiheessa erimielisyyttä, joka pitäisi pystyä ratkomaan.

Vierailija
31/35 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani.

Vierailija
32/35 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin töissä hääbusineksessa ja silloin tuli nähtyä pareja, joista jo päällepäin näki että ero tulee. Sitten oli myös niitä pareja, joista näki että liitto tulee kestämää .

Sinun kannattaisi myydä tuota palvelua, jossa sanotaan suoraan kestääkö liitto. Itsekin olen sen nähnyt monesta pariskunnasta, ja ennusteet ovat toteutuneet. Merkkejä on kunnioituksen puute, toisen sanomisten tai tekemisten vähättely, jatkuva pikku nillitys ties mistä asiasta, julkinen nolaaminen, yhteisten mielenkiinnon kohteiden vähäinen määrä, yhteisen huumorin puute

Vierailija
33/35 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JP kaurakuningas & Netta / tai kuka tahansa sen hetkinen

Vierailija
34/35 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hankala tietää millainen toisten parisuhde oikeasti on jos ei ole kärpäsenä katossa. 

Itse ajattelin että erään tutun pariskunnan suhde ei tule kestämään, koska mies on täysi mulkku ja käskytti naistaan kuin koiraa silloin kun nähtiin. Mutta ovat edelleen vuosien jälkeen yhdessä niin mistä minä tiedän. :)

No, jotkut on vaan kynnysmattoja suhteesta toiseen. Todella sairaistakaan suhteista ei erota kun todellisuudentaju on hämärtynyt, tai hakattu osapuoli pelkää henkensä puolesta.

Vierailija
35/35 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Koivu ja Natalie