Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heteromiehet, kuinka monen naisen kanssa olet saanut hyvää seksiä

Vierailija
25.08.2024 |

Tyydyttäväähän se on aika lailla aina, jos laukeaa. 

Kokemusta itsellännäni noin 50 naisesta ikäväliltä 19-55, ja näistä ehkä 5 kanssa on ollut hyvää seksiä. Monet lahnailee tai ei muuten ole mukana touhuissa.

m45

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla puoliksi menee, kun miettii,mitä se keskimäärin oli. Vain kahden kanssa se oli aina hyvää.

Vierailija
22/30 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olet "mukana" jos miies vain heti pyrkii panemaan ja on päällä? Riehut siinä alla jotenkin ja vingut ja voliset jotta mies tuntisi itsensä hyvöksi? Ja jos ja kun ei tunnu miltään, niin mitä pitäisi tehdä, jälleen sen miehen nautinnon maksimoimiseksi?

Selviö, ettei kukaan ole saanut hyvää seksiä sinun kanssasi.

Taas miies, joka tietää ti siis luulee. Olet niin väärässä kuin olla ja voi. Mutta vastata et osannut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksella 55-60 naista hyvää on ollut noin viiden kanssa. Pelkkä laukeaminen ei tee seksistä hyvää, sen voi hoitaa vaikka omalla kädellä.

Naiset voisivat myös lukea otsikon kysymyksen ennenkuin alkavat kirjoittaa tähän näkemyksiään

Vierailija
24/30 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselta naiselta olen saanut hyvää seksiä, aina on huipennus saavutettu.

Vierailija
25/30 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niiiin hyvittavaa. Kun naiset vastaavat ovatko saaneet hyvää seksiä miesten kanssa, niin vastauksena on että varmaan 95% naisista kokee saaneensa vain huonoa seksiä. Samaan aikaan miehet vastailevat taas saaneensa 95% hyvää seksiä!

Mistähän tämä voi johtua.... Hmmm, olisiko kyse siitä että miehen mielestä hyvää seksiä on se että pääsee rynkyttämään naista ja mälli lentää. Nainen ei tästä saa mitään muuta kuin ehkä kipeytyneitä paikkoja.

Varmaan luit jotain eri ketjua, kun tuo 95% nyt ei tosiaankaan pidä paikkaansa tämän ketjun mukaan. Tai sitten on mun matikassa petrattavaa, jos esim. viisi viidestäkymmenestä on yhtä kuin 95%. 

Vierailija
26/30 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden. Sain tytön jo ekalla kerralla niin kiimaan, että seksistä tuli tulista,  intohimoista ja orgasmit rajuja. Kun tuo toistui toistumistaan suostuin naimisiin ja sillä tiettä oltu koko ikä. En osannut edes kuvitella, että voisi olla jotain parempaa olemassa. Eikä multa ole vieläkään puuttunut mitään.

Jotain on puuttunut, koska sun on tarvinnu sovitella vaimon dildoa perseeseesi. Piilohomo vässykkä.

Vierailija
27/30 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilta.

Koska olen lämmitellyt pillut valuvan märiksi ja sen jälkeen saanut tehdä, mitä ite olen halunnut. Lahnat ja tiukkapipot olen oppinut tunnistamaan jo vaateet päällä.

Vierailija
28/30 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä tähän sanoisi hopeakettu? Hänen mielipidetään ja kokemustaan kaivattaisiin.

Vierailija
29/30 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se seksi välttämättä ole edes tyydyttävää vaikka laukeaisikin.

Itselläni on reilu parikymmentä seksikumppania ja hyvää seksiä on ollut noin kolmasosan kanssa jos todella lempeästi arvostelen.

Oikeastaan vain yksi todella hyvä seksikumppani. Ex-vaimoni.

onko eksäsi sinkku? itseni puolesta kyselen

Vierailija
30/30 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppaneita ollut ehkä 50, ja historiaan mahtuu myös kolme pidempää suhdetta. Melkein kaikkien kanssa ollut hyvää seksiä, mutta tiettyjen henkilöiden kanssa erityisen hyvää. Kaikki on niin erilaisia. Viimeksi olin todella nuoren kanssa, joka ei osannut oikein mitään, eikä hänellä ollut erityisen hyviä kokemuksia. Hän kuitenkin selkeästi nautti siitä mitä tein, joten oli kiva katsoa sitä. M40