Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, oletko lyönyt naisystävääsi/vaimoasi?

Vierailija
24.08.2024 |

Minua ex-miesystäväni löi ja olen kuullut, että hän on lyönyt muitakin naisystäviään.

Mies, oletko lyönyt naisystävääsi/vaimoasi?

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laske seksin aikaisia läpsysä lyömiseksi

Vierailija
2/6 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, perse on vedetty remmillä punaiseksi😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, jotkut naiset ovat jopa kerjänneet lyömään, koska se yksinkertaistaisi asioita. M40

Vierailija
4/6 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Naisia lyövät miehet ovat rottiakin alempia otuksia ja osoittavat etteivät pärjää naisten kanssa ja ovat heitä huonompia ja todella halveksuttavia luusereita. Ihmetttelen että kukaan mies alentaa itsensä noin alas ja tunnustaa itselleen. Onneksi ei ole ollut kaveripiirissä, eikä voisikaan olla kun eivät kestäisi sitä halveksuntaa. 

Vierailija
5/6 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Naisia lyövät miehet ovat rottiakin alempia otuksia ja osoittavat etteivät pärjää naisten kanssa ja ovat heitä huonompia ja todella halveksuttavia luusereita. Ihmetttelen että kukaan mies alentaa itsensä noin alas ja tunnustaa itselleen. Onneksi ei ole ollut kaveripiirissä, eikä voisikaan olla kun eivät kestäisi sitä halveksuntaa. 

Passiivis-aggressiivinen kilttimies alert :D

Vierailija
6/6 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Kauhea patti tuli silmäkulmaan ja musta silmä. Lyöntivälineenä puolen metrin mittaiset popniittipihdit. Kävi varmasti kipeää.

Mutta se oli kyllä puhdas vahinko, kun hän piti niitattavia kappaleita yhdessä minun puristaessa niittipihtejä. Pihdit vaan lipsahtivat hankalassa työskentelyasennossa käsissäni. Loput niitit laitettiin varovaisemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä