En ole tavannut eksääni neljään vuoteen.
Kommentit (11)
Mä olen antanut painua unholaan koko tyypin. Nuoruuden erehdys.
Ensimmäistä exää en ole nähnyt 25 vuoteen, toista exää en ole nähnyt 20 vuoteen ja viimeisintä exää en ole nähnyt 4 vuoteen. Kenellekään niistä en aio soittaa enää ikinä, enkä toivottavasti koskaan näe niitä missään. Nämä ovat siis entisiä aviomiehiäni, avokkeja ja miesystäviä en kaikkia viitsi edes luetella.
Miksi eksää pitäisi tavata. En ole tavannut 15 vuoteen enkä tapaa.
Meillä on kaksi yhteistä lasta. En ole tavannut 29 vuoteen. Ei tarvetta.
Miksi eksää pitäisi tavata?
Viimeisin eksäni laittoi eilen viestiä ja kysyi kuulumisia. En vastannut. Jätin hänet vuonna 2015 mutta hän vain ei oikein suostu uskomaan sitä.
Ihanko oikeasti kaikki tuntuvat eroavan noin huonoissa väleissä ettei yhteyttä voida pitää tai ei kiinnosta? Ymmärrän toki jos on petetty tai julmasti jätetty hyväksikäytetty jne. mutta suurin osa kuitenkin on ihan sivistyneitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti kaikki tuntuvat eroavan noin huonoissa väleissä ettei yhteyttä voida pitää tai ei kiinnosta? Ymmärrän toki jos on petetty tai julmasti jätetty hyväksikäytetty jne. mutta suurin osa kuitenkin on ihan sivistyneitä ihmisiä.
Minä en ole eronnut huonoissa väleissä koskaan, mutta en ymmärrä alkuunkaan, miksi ihmeessä pitäisin heihin yhteyttä.
Mä en oo nähnyt 17 vuoteen. Erottiin hyvissä väleissä, asuu kaukana. Ei yhteisiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole eronnut huonoissa väleissä koskaan, mutta en ymmärrä alkuunkaan, miksi ihmeessä pitäisin heihin yhteyttä.
No ehkä jos ei ole oltu kavereita ennen seurustelua niin ei varmaan sitten, mutta kyllä minä vanhoilta ystäviltä muutenkin kyselen kuulumisia välillä vaikka ei olla vuosiin nähty.
Öö, miksi pitäisi?