liberolta postia
Liberolta tuli tänään postia ja siellä oli pari vaippaa mukana. Joista pyytävät kommentteja. Mukana ei ollut mitään mitä voisi " ostaa" niillä merkeillä. Miten muilla onko teillekin tullut vain vaippanäytteet? Vauveli on tulossa nyt viisi kuukautta.
Kommentit (8)
8kk iässä vasta tulee ensimmäinen keräys nykyään.
Itsekin soitin silloin asiakaspalveluun kun tyttö oli varmaan just ton 5kk ja kysyin että saanko mä jotain jos palautan tän kyselyn mutta ei, 8kk iässä vasta tulee pupumerkkikeräys..
Heippa,
eli enää ei ole tullut vuoteen Liberolta niitä kirjeitä missä olisi niistä merkeistä mitään. Kaveri kertoi, että kaupoissa(?) on vaippahyllyjen luona joskus jotain juttuja mitä niillä merkeillä voi ostaa. Itse en ole vielä törmännyt niihin...
Libero lähettää vain niitä vaippanäytteitä.
Meillä vauva just sen 8kk ja tänään tuli kirje, missä sai tilata mari-paidan sekä pitkähihaisen ruokaessun. Tätä ennen tuli siis vain vaippanäytteitä. Kerho on muuttunut nykyään, että niitä keräilymerkkikirjeitä tulee harvemmin, mutta pidempään.
Tytteli-83
Tytteli-83:
Meillä vauva just sen 8kk ja tänään tuli kirje, missä sai tilata mari-paidan sekä pitkähihaisen ruokaessun. Tätä ennen tuli siis vain vaippanäytteitä. Kerho on muuttunut nykyään, että niitä keräilymerkkikirjeitä tulee harvemmin, mutta pidempään.Tytteli-83
mari-paitaan ja siihen ruokaessuun?
Meillekin tuli kun poitsu täyttää kohta 8 kk. Viimeksi kun tuli näytteitä ja palautekirja niin ei tullut tarjousta meill(silloin olisko ollut 6kk).
Tää onkin eka kerta kun jotain saadaan. AInoastaan ollaan saatu tervetuliais kirje jonka mukana oli hierontajuliste. Sammakkoa ei saatu :(
Siis sellanen samantyylinen rapiseva kun oli sammakkokin. Ja vauva on 5kk nyt.
Niin ja parempi on tää kukka kun sammakko, vauva tykkää kovasti rapistella sitä pitkiäkin aikoja. :)
Moi,
Minulla on jäänyt käyttämättä 14 Liberon punaista pupumerkkiä (onkohan ne vielä voimassa?) vaippapaketeista, laita viestiä jos sinulla niille käyttöä niin voin laittaa ne postiin :)
teija.laine@suomi24.fi
... voi saada liberolta pupupussilakanan ja tyynyliinan kun kerää 5 kpl kaupan kuitteja jossa ostanut liberon vaippoja ennen maaliskuun loppua. Keräys alkanut 1.1.07. Kaupasta löysin kuoren johon kuitteja kerätään.
Tämä ei toki liity pupumerkkikeräilyihin tai liberon postiin...