Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohu lukion nasujaisista on mennyt överiksi

Vierailija
24.08.2024 |

Sanotaanpa se suoraan: nasujaiset on hauskoja ja 99 prosenttia osallistujista tykkää niistä. Niissä saa kohdata vastakkaista sukupuolta, luoda kontakteja, alkoholi vapauttaa estoja, nasuttaminen rentouttaa muodollisen sävyn ja vapauttaa hassutelemaan..

Koko kohu on lähtenyt lapasesta eikä ole realistinen.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä etupulpetin nynnyt ne on jotka haluaa pilata muiden bileet. 

Vierailija
22/43 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti ja idioottimainen tapa.

Sopii ehkä joillekkin apinoille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä etupulpetin nynnyt ne on jotka haluaa pilata muiden bileet. 

Kasvaha aikuseksi ja huomaat että sinä olet se nynny

Vierailija
24/43 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäpä tuun ens nasujaisiin hassuttelemaan pesäpallomailan kanssa. Pätkin sillä jokaista joka kiusaa toisia. Ja sitten on kaikilla hauskaa, hahahahaha

Olitko Haukilahdessa kavereidesi kanssa.. 

Olisinpa ollu, ei olis sitte enää kukaa suihkinu etikkavettä kenekää päälle.

Niiden Somalian poikien kanssa?

Vierailija
25/43 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsi oli noissa kekkereissä vuosi sitten ja kuulemma tosi kivaa oli. Kysyin oliko siellä jotakin kiusaamista kuten sanotaan niin se katsoi ihan ihmeissään ja kysyi että miksi siellä olisi kiusattu? Niin että taitaa media paisutella asiaa.

Kirjoittiko media juuri sinun lapsesi nadijaidista vai teetkö yhdestä tapahtumasta yleistyksen?

Vierailija
26/43 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsi oli noissa kekkereissä vuosi sitten ja kuulemma tosi kivaa oli. Kysyin oliko siellä jotakin kiusaamista kuten sanotaan niin se katsoi ihan ihmeissään ja kysyi että miksi siellä olisi kiusattu? Niin että taitaa media paisutella asiaa.

Kiva, ettei lapsesi nasujaisissa ollut kiusaamista, vaikka nasujaiset on simputtamistapahtuma.

Höpö höpö

Vierailija
27/43 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäpä tuun ens nasujaisiin hassuttelemaan pesäpallomailan kanssa. Pätkin sillä jokaista joka kiusaa toisia. Ja sitten on kaikilla hauskaa, hahahahaha

Olitko Haukilahdessa kavereidesi kanssa.. 

Olisinpa ollu, ei olis sitte enää kukaa suihkinu etikkavettä kenekää päälle.

Niiden Somalian poikien kanssa?

Tiiä mistää somalian pojista mutta kyllä siinä idiootimpikin lopettaa kiusaamisen kun tulee välitön rangaistus

Vierailija
28/43 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdetaan Venäjän sota, työttömyys ja köyhyys, ei muistella 13-15 vuotiaiden puukotuksia ja ryöstöjä, koska meillä on hätätila. RAAKUT ITKEE ja nasujaiset sotkee. Esi-isämmekin taisteli niiden puolesta.

0.000000001% raakuista kuoli ja pari opiskelijaa pahoitti mielensä.

Kuten myös sinä.

Vierailija
29/43 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyttä maailmaa, josta eräät pitää kiinni kynsin hampain. 

Vierailija
30/43 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te nynnykät! Kun minä olin lukion ekan ekoissa bileissä, mopobileissä, siellä vedettiin viinaa, rohkeammat ja aremmat osallistui kaikenlaisiin tehtäviin, kaikilla oli hauskaa eikä eristäydytty omiin pelkokupliin. 

Vierailija
31/43 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jotkut ihmiset pahastuvat toisten tavasta elää, he tekevät sen lopettamisesta elämäntehtävänsä. Siitähän tässäkin vesilasimyrskyssä on kysymys.

Eipä tuonne ole pakko mennä kenenkään, joten osallistujat ovat vapaaehtoisesti mukana.

Jos joku haluaa pitää nyhvien Vasujaiset niin siinäpä pitää. Voivat vaikka kutoa sukkaa ja lukea raamattua siellä.

Etikan heittely silmiin yms. on kuitenkin pahoinpitely, joka pitää tutkia, tekijät on saatettava vastuuseen.

Vierailija
32/43 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te nynnykät! Kun minä olin lukion ekan ekoissa bileissä, mopobileissä, siellä vedettiin viinaa, rohkeammat ja aremmat osallistui kaikenlaisiin tehtäviin, kaikilla oli hauskaa eikä eristäydytty omiin pelkokupliin. 

Kun minä olin lukiossa kävin puhkomassa mopopoikien renkaat viinapäissään

Vierailija
33/43 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun jotkut ihmiset pahastuvat toisten tavasta elää, he tekevät sen lopettamisesta elämäntehtävänsä. Siitähän tässäkin vesilasimyrskyssä on kysymys.

Eipä tuonne ole pakko mennä kenenkään, joten osallistujat ovat vapaaehtoisesti mukana.

Jos joku haluaa pitää nyhvien Vasujaiset niin siinäpä pitää. Voivat vaikka kutoa sukkaa ja lukea raamattua siellä.

Etikan heittely silmiin yms. on kuitenkin pahoinpitely, joka pitää tutkia, tekijät on saatettava vastuuseen.

Kavereiden kanssa bilettäminen ei oo nasujaiset. Nasujaisissa pahoinpidellään ja nöyryytetään ykkösiä. Meidän lukiossa tätä perinnettä ei ollut koska ykköset olisivat hakanneet nuo kiusaajat.

Vierailija
34/43 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei nää tuonkaltaista toimintaa kiusaamisena, niin silloin todennäköisesti itse on kiusaaja. 

Vierailija
35/43 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei nää tuonkaltaista toimintaa kiusaamisena, niin silloin todennäköisesti itse on kiusaaja. 

Juu ilman muuta. Näinhän sen pitää olla. Jos on hauskaa on heti kiusaaja.

Jotakin rajaa taas.

Vierailija
36/43 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ilman muuta. Näinhän sen pitää olla. Jos on hauskaa on heti kiusaaja.

Jotakin rajaa taas.

Jos se hauskuus saadaan aikaan nöyryyttämällä muita, niin mitä muutakaan se on kuin kiusaamista? 

Vierailija
37/43 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tulee minua alistamaan niin lyön tai puukotan. Oli kyse nasujaisista tai muusta, Väkivaltaan pitää vastata väkivallalla eikä alistua kuin orja. Sillä tavalla kiusaajapaskiaiset oppivat käyttäytymään.

Vierailija
38/43 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tulee minua alistamaan niin lyön tai puukotan. Oli kyse nasujaisista tai muusta, Väkivaltaan pitää vastata väkivallalla eikä alistua kuin orja. Sillä tavalla kiusaajapaskiaiset oppivat käyttäytymään.

Se on oikein

Vierailija
39/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset lpaselliset riitit ovat selkein osoitus siitä, että ihmisistä yllättävän suuri osa on sairaita kontrollifriikkejä ja imbesillejä. 

Vierailija
40/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistujilla on varmaan hauskaa, mutta tapahtuman järjestäjät pitäisi velvoittaa siivoamaan sotkemansa paikat. Kananmunajauhotöhnä jalkakäytävällä alkaa haista aika nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi