Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lukulaitetta suosittelisit ja miksi?

Vierailija
24.08.2024 |

Perinteisten kirjojen vannoutuneena kannattajana olen nyt alkanut pohtimaan lukulaitteen ostamista sen kätevyyden kannalta esim. matkoilla.

En tiedä niistä mitään. Mistä tarkalleen ottaen niihin voi kirjoja ladata? Katsoin äsken jotain Kindleä Googlesta ja siinä olo, että siihen saa ladattua kirjoja Amazonista. Saako sieltä suomenkielisiä ja miten se ylipäätään toimii? Saako siihen mistään muualta kirjoja?

Kokemuksia lukulaitteista siis kaipailisin, kiitos 🤗

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Kindleä mutta en osaa sanoa miten hyvin siihen saa suomeksi kirjoja, itse luen vain englanninkielistä sisältöä.

Vierailija
2/6 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään syytä ostaa erillistä laitetta kun kännykästä/näytöltä pystyy lukemaan oikein hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmiä.

Vierailija
4/6 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on jo tabletti niin ehkä voisit ensin kokeilla sitä? Itse luen kirjat IPadilla. Englanninkieliset ostan Applen Bookstoresta ja suomenkielisiä varten minulla on BookBeat-tilaus.

Vierailija
5/6 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palveluista hyvin pelaavat ainakin Storytell ja Bookbeat

Lukulaitteeksi käy mikä tahansa puhelin tai tablettitietokone. Jos haluaa ihan erillisen laitteen, niin Amazon Kindle on ollut vuodesta toiseen parhaimmistoa.

Kindlestä on kaksi mallia tavallinen ja paperwhite. Jälkimmäisessä näistä on isompi näyttö ja se on IPX8 vesitiivis.

Vierailija
6/6 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko käyttää jotain muita lukulaitteita Storytel e-kirjojen lukemiseen? (Kindle, Onix jne.)

Et, mutta voit lukea e-kirjoja lataamalla Storytel-sovelluksen älylaitteisiin, kuten älypuhelimiin ja tabletteihin, joissa on vähintään Android 5- tai iOS 15 -käyttöjärjestelmä.

https://support.storytel.com/hc/fi/articles/13875414424732-Miksi-Storyt…

Tämä löytyi monen mutkan takaa, eivät varsinaisesti mitenkään mainosta asiaa. Eli perustabletti tai android pohjainen lukulaite joita ovat ainakin: Booxin mallit, yleisin suositeltu tuntuu olevan Onyx Boox.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän