Miten te naiset jaksatte arvostella ja
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa enemmän miesten harjoittamalta p*skanpuhumiselta. Olet ilmeisesti ap unohtanut katsoa peiliin? Täälläkin kirjoitat p*skaa naisista.
Mikä hermostuttaa? Sekö kun joku asiasta mainitsee. Millainen ystävä nauraa toiselle?
apKyllä mä ainakin arvostelen toisen ulkonäköä.
Siksi onkin mukava jos kaveripiirissä on joku ei niin nätti jota voi haukkua.
nainen 52
Tuskin omakaan ulkonäkösi sen parempi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa enemmän miesten harjoittamalta p*skanpuhumiselta. Olet ilmeisesti ap unohtanut katsoa peiliin? Täälläkin kirjoitat p*skaa naisista.
Olen itsekin nainen
AP
Nainen, joka allekirjoittaa viestinsä m28 :D
Mees nyt taas välillä leikkimään niillä sun anime-figuureilla 🥱🥱🥱
Naisten on vain aina ihan pakko nälviä jotakin. Illanistujaisissakin otetaan joku puheenaiheeksi. Hyi miten rumat vaatteet sillä, hyi miten ruma se on yms.
Jopa oma akka tekee tuota ja suoraan sanottuna raskasta kuunneltavaa!
Vierailija kirjoitti:
Naisten on vain aina ihan pakko nälviä jotakin. Illanistujaisissakin otetaan joku puheenaiheeksi. Hyi miten rumat vaatteet sillä, hyi miten ruma se on yms.
Vaihtamalla paranee 👍
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan vain geeneissä. Koetaan toiset naiset uhkana. Varmaan tulee luonnosta ja biologiasta
Mistähän geeneistä ja biologisesta tarpeesta tuollainen mielestäsi tulisi? Naiset ovat läpi historian olleet yhteisöllisiä, lapsia hoidettu yhdessä ja ristiin ja sisarvaimotkin yleisiä jossain kulttuureissa. Ei naiselle ole koskaan ollut turvallista olla yksinäinen susi, naisten turva tulee toisista naisista.
Inceli, jolla koskaan ei ole ollut naista, on viimeinen joka tietää mitään naisten käyttäytymisestä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hermostuttaa? Sekö kun joku asiasta mainitsee. Millainen ystävä nauraa toiselle?
ap
Ei naiset tee tuollaista mitä väität. Pelkkää kivapuhettahan he tuottavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan vain geeneissä. Koetaan toiset naiset uhkana. Varmaan tulee luonnosta ja biologiasta
Mistähän geeneistä ja biologisesta tarpeesta tuollainen mielestäsi tulisi? Naiset ovat läpi historian olleet yhteisöllisiä, lapsia hoidettu yhdessä ja ristiin ja sisarvaimotkin yleisiä jossain kulttuureissa. Ei naiselle ole koskaan ollut turvallista olla yksinäinen susi, naisten turva tulee toisista naisista.
Äitipuolet, anopit ja miniät, yhtä auvoa heidän vuorovaikuttamisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin nainen
AP
Miksi ihmeessä nainen muotoilee asian muotoon "te naiset"?
Koska halusin kohdistaa kysymyksen niille naisille, jotka aina jaksavat haukkua ja parhaat muita. Juurikin TE naiset, jotka..
AP
Sinä olet allekirjoittanut aloituksesi nimimerkillä m28 😂 yritä nyt edes pysyä mukana valheissasi
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän sitä nyt aina joku nälvimisen kohde olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin nainen
AP
Miksi ihmeessä nainen muotoilee asian muotoon "te naiset"?
Koska halusin kohdistaa kysymyksen niille naisille, jotka aina jaksavat haukkua ja parhaat muita. Juurikin TE naiset, jotka..
AP
Sinä olet allekirjoittanut aloituksesi nimimerkillä m28 😂 yritä nyt edes pysyä mukana valheissasi
Mutta, kun piti taas päästä arvostelemaan ja haukkumaan naisia, ei sitä siinä hysteerisessä kiihkossaan m28 läheskään aina huomaa omia pikku virheitään.
Tee ap taas aloitus niistä ihanista japanilaisnaisista. Vaikka nythän sun mielestä nekin on arvostelevia ja haukkuvia, kun kaikki naiset on sellasia. Sulle jää vaan ne täydelliset animenaiset fantasioitaviksi.
"Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin."
Enemmistö naisista harrastaa pahansuopaa juoruilua. Se on fakta, johon olen törmännyt työpaikoilla ja yksityiselämässä.
Ja katsokaapas palstaa. Julkkisnaiset ovat räävittömän haukkumisen kohteena ja tämä anonyymisti.
Kuinka monta avausta päivittäin tehdään pohjalta -miksi mies? Perään ilkeämieliset panettelut ja kuoro vastaa huutoon.
Mä oon tosi kaunis ja usein haukun toisia. Omaa miestä se ei haittaa. :)
Palstanaiset pahoittivat mielen kun asiasta ei saisi puhua yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apKyllä mä ainakin arvostelen toisen ulkonäköä.
Siksi onkin mukava jos kaveripiirissä on joku ei niin nätti jota voi haukkua.
nainen 52
Ulkonäköä en koskaan arvostele. Älykkyyttä kyllä. Olet aivan varmasti keskustelujen aiheena tyhmyytesi vuoksi usein.
Omalla miehellä sama psykologinen ongelma, että haukkuu kaikki ja kaikkea, ja sitten olettaa että muut ihmiset arvostelevat häntä samalla tavoin, vaikka harva on samanlainen kuin hän.