Suomalaiset pilaa Suomen. Ihan itse.
Ei mulla oikeastaan muuta.
Meille nauraa jo naurismaan aidatkin.
Kansalaiset, ihan itse, kusee omille nilkoilleen. Nautiskellen kenties siitä hetken lämmöntunteesta.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Älä muuta sano. Riittää kun katsoo mikä hallitus meillä on, niin ei ihmetytä enää yhtään.
Ei ole edes hallitus, ei nykyinen eikä edellinen, vaan kansa itse. Valmiina soihtukulkuetta laittamaan milloin mistäkin; niin oikea kuin vasen. Ja ennen kaikkea: aina poltetaan omia resursseja.
Vierailija kirjoitti:
Tarkennan vielä, että pitkäaikaistyöttömät pilaa suomen.
Ap
Totta!
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos et viitsisi olla kuitenkaan ihan noin idioott i, että esiinnyt toisena henkilönä. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos et viitsisi olla kuitenkaan ihan noin idioott i, että esiinnyt toisena henkilönä. Kiitos.
Elä viitsi leikkiä jumalaa.
No niin. Tämäkin piti jonkun toisen fanaatikon toimesta pilata. Kiva kiva.
Se, joka työntää tuota ap:ta loppuun, ei todellakaan ole aloittaja.
Pitkäaikaisluuserit on pilannut suomen täysin.
Minä en ryhdy samaan mielipiteeseen. Minä lopetin päihteet ja ja koska suomessa käytetään liikaa päihteitä niin päihteettömyyteni on ollut loistava päätös ja toivon samaa muiltakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Elä viitsi leikkiä jumalaa.
Kuka tässä leikkii? Sinä.
Onko Putin muuten nostanut teidän trollien palkkoja jo? Pyytäkää nyt toki lisää kun vuodesta toiseen kirjoittelette.
Työttömät pitäisi lähettää ukrainaan taistelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ryhdy samaan mielipiteeseen. Minä lopetin päihteet ja ja koska suomessa käytetään liikaa päihteitä niin päihteettömyyteni on ollut loistava päätös ja toivon samaa muiltakin
Miten päihteet liittyy mihinkään tässä? Miten meillä menee noin niin kuin innovaatioiden tasolla, julkistaloudellisesti, nuorten hyvinvointi, lasten koulunkäynti ja oppiminen, kiusaaminen, urheilumenestys?
Hallitus ja hallitus, vaihda Tiltu levyä joskus. Ei sillä seuraavalla hallituksella tule olemaan yhtään enempää rahaa kuin nykyiselläkään. Hölmö on, jos muuta luulee.
Älä muuta sano. Riittää kun katsoo mikä hallitus meillä on, niin ei ihmetytä enää yhtään.