M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Naurattaa, kun Gogi saanut lempinimen the hips man ulkomaalaisten K fanien keskuudessa. 😀
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa, kun Gogi saanut lempinimen the hips man ulkomaalaisten K fanien keskuudessa. 😀
Epic hips guy.
Boitsun jakaman stoorin perusteella Kärtsä ei ole ainut, jolla on jalkafetissi xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Kn, jakso oli ihana. MUTTA ju ma n kau ta, miks Gogi tippui Arjan sijaan!? Ketuttaa, onneks en normaalisti katso tätä ohjelmaa🙈😅
Ei kannata ottaa niin vakavasti. Kaikki on vain viihdettä.
Ai miten niin vaan viihdettä? Nimim. Loreen sucks🙈
Vierailija kirjoitti:
delulut kuinkahan paljon K olisi antanut Bnilla pisteitä
Ai kauhee, antakaa anteeksi mut olisko antanut kakkoseeeen🙈
Vierailija kirjoitti:
Boitsun jakaman stoorin perusteella Kärtsä ei ole ainut, jolla on jalkafetissi xD
Taas aivan uskomaton synkro kyl. Ei ollut kuin hetki K:n kommentin jälkeen kun tuli Boitsun stoori. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
delulut kuinkahan paljon K olisi antanut Bnilla pisteitä
Ai kauhee, antakaa anteeksi mut olisko antanut kakkoseeeen🙈
Jorman lainihan tuo tais joskus olla😁
Vierailija kirjoitti:
Okei bye
Olihan täällä hetken hyvä meno🔥 Mut ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas aivan uskomaton synkro kyl. Ei ollut kuin hetki K:n kommentin jälkeen kun tuli Boitsun stoori. 😅
Huvittava sattuma. Vai oliko, ehkä linjat käy kuumina (vitsi) 😂
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein muistelen niin K jossain haastattelussa vihjasi, että sitä kiinnostaisi joskus osallistua TTK:hon. Olisikohan viime vuonna kun kävi kannustamassa Katria. En tiedä, miten tosissaan oli. Ehkä joskus selviää 😃
Oli ihan tosissaan. Ja tässä tämän päiväisessä haastiksessa sanoo sen vielä uudestaan
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaarija-on-pistanyt-merkille-erikoi…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl se Boitsu kaikkensa yrittää😂 Muna huurussa katsonut lähetystä.
Prince BL on muuten reagoinut myös Bluzan Bojere -versioon:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein muistelen niin K jossain haastattelussa vihjasi, että sitä kiinnostaisi joskus osallistua TTK:hon. Olisikohan viime vuonna kun kävi kannustamassa Katria. En tiedä, miten tosissaan oli. Ehkä joskus selviää 😃
Oli ihan tosissaan. Ja tässä tämän päiväisessä haastiksessa sanoo sen vielä uudestaan
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaarija-on-pistanyt-merkille-erikoi…
Mut vielä ei ole sen hetki sanoo, ei taida se valmistautumista vaativa projekti olla tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl se Boitsu kaikkensa yrittää😂 Muna huurussa katsonut lähetystä.
Alkaa olla jo vähän säälittävää😅
Eiii Gogi! </3 Mutta jee, K:n hiukset, ihanat! Ei mul muuta.
Onko mitään kiinnostavia arvioita/kommentteja K:n eilisestä TTK-esiintymisestä? :)
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään kiinnostavia arvioita/kommentteja K:n eilisestä TTK-esiintymisestä? :)
Mä olin positiivisesti yllättynyt kuinka kivoja sen kommentit oli. Aattelin, että kun ei sillä oo mitään kokemusta siitä tanssista niin se heittää jollain cringeä kommenttia, mutta tyhmä minä, oonhan mä nähnyt että kyllä se osaa olla tilanteessa kuin tilanteessa. Kivoja, humoristisia kommentteja, kaikista jotain kommenttia, eikä mitään "joo tykkäsin" -osastoa. Siis se on niin luonteva missä vaan. Kadehdin, ja olen ylpeä
Ja oli kiva huomata kuinka ulkkisfanitkin oli innoissaan tästä, twitterissä ainakin paljon kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin positiivisesti yllättynyt kuinka kivoja sen kommentit oli. Aattelin, että kun ei sillä oo mitään kokemusta siitä tanssista niin se heittää jollain cringeä kommenttia, mutta tyhmä minä, oonhan mä nähnyt että kyllä se osaa olla tilanteessa kuin tilanteessa. Kivoja, humoristisia kommentteja, kaikista jotain kommenttia, eikä mitään "joo tykkäsin" -osastoa. Siis se on niin luonteva missä vaan. Kadehdin, ja olen ylpeä
Ja oli kiva huomata kuinka ulkkisfanitkin oli innoissaan tästä, twitterissä ainakin paljon kommentteja.
samaa ajattelin, hän on niin luonteva ja jotenkin hurmaava, osaa tosiaan olla tilanteessa kuin tilanteessa. Ihana oli nähdä hänet siellä. Ja niin hyvännäköisenä🥹💚 mitä kommentteja twitterissä on ollut ulkkareilta?
Se olis napannut Jormankin kympin näytettäväksi!