Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
6781/10482 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

delulut kuinkahan paljon K olisi antanut  Bnilla pisteitä

Se olis napannut Jormankin kympin näytettäväksi!

Vierailija
6782/10482 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa, kun Gogi saanut lempinimen the hips man ulkomaalaisten K fanien keskuudessa. 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6783/10482 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa, kun Gogi saanut lempinimen the hips man ulkomaalaisten K fanien keskuudessa. 😀

Epic hips guy.

Vierailija
6784/10482 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boitsun jakaman stoorin perusteella Kärtsä ei ole ainut, jolla on jalkafetissi xD

Vierailija
6785/10482 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Kn, jakso oli ihana. MUTTA ju ma n kau ta, miks Gogi tippui Arjan sijaan!? Ketuttaa, onneks en normaalisti katso tätä ohjelmaa🙈😅

Ei kannata ottaa niin vakavasti. Kaikki on vain viihdettä.

Ai miten niin vaan viihdettä? Nimim. Loreen sucks🙈

Vierailija
6786/10482 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhee, antakaa anteeksi mut olisko antanut kakkoseeeen🙈

Vierailija
6787/10482 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boitsun jakaman stoorin perusteella Kärtsä ei ole ainut, jolla on jalkafetissi xD

Taas aivan uskomaton synkro kyl. Ei ollut kuin hetki K:n kommentin jälkeen kun tuli Boitsun stoori. 😅

Vierailija
6788/10482 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhee, antakaa anteeksi mut olisko antanut kakkoseeeen🙈

Jorman lainihan tuo tais joskus olla😁

Vierailija
6789/10482 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei bye

Vierailija
6790/10482 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei bye

Olihan täällä hetken hyvä meno🔥 Mut ymmärrän.

Vierailija
6791/10482 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas aivan uskomaton synkro kyl. Ei ollut kuin hetki K:n kommentin jälkeen kun tuli Boitsun stoori. 😅

Huvittava sattuma. Vai oliko, ehkä linjat käy kuumina (vitsi) 😂

Vierailija
6792/10482 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikein muistelen niin K jossain haastattelussa vihjasi, että sitä kiinnostaisi joskus osallistua TTK:hon. Olisikohan viime vuonna kun kävi kannustamassa Katria. En tiedä, miten tosissaan oli. Ehkä joskus selviää 😃

Oli ihan tosissaan. Ja tässä tämän päiväisessä haastiksessa sanoo sen vielä uudestaan

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaarija-on-pistanyt-merkille-erikoi…

Vierailija
6793/10482 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl se Boitsu kaikkensa yrittää😂 Muna huurussa katsonut lähetystä.

Vierailija
6794/10482 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prince BL on muuten reagoinut myös Bluzan Bojere -versioon:

Vierailija
6795/10482 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oikein muistelen niin K jossain haastattelussa vihjasi, että sitä kiinnostaisi joskus osallistua TTK:hon. Olisikohan viime vuonna kun kävi kannustamassa Katria. En tiedä, miten tosissaan oli. Ehkä joskus selviää 😃

Oli ihan tosissaan. Ja tässä tämän päiväisessä haastiksessa sanoo sen vielä uudestaan

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaarija-on-pistanyt-merkille-erikoi…

Mut vielä ei ole sen hetki sanoo, ei taida se valmistautumista vaativa projekti olla tämä.

Vierailija
6796/10482 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl se Boitsu kaikkensa yrittää😂 Muna huurussa katsonut lähetystä.

Alkaa olla jo vähän säälittävää😅

Vierailija
6797/10482 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiii Gogi! </3  Mutta jee, K:n hiukset, ihanat! Ei mul muuta. 

Vierailija
6798/10482 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään kiinnostavia arvioita/kommentteja K:n eilisestä TTK-esiintymisestä? :)

Vierailija
6799/10482 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään kiinnostavia arvioita/kommentteja K:n eilisestä TTK-esiintymisestä? :)

Mä olin positiivisesti yllättynyt kuinka kivoja sen kommentit oli. Aattelin, että kun ei sillä oo mitään kokemusta siitä tanssista niin se heittää jollain cringeä kommenttia, mutta tyhmä minä, oonhan mä nähnyt että kyllä se osaa olla tilanteessa kuin tilanteessa. Kivoja, humoristisia kommentteja, kaikista jotain kommenttia, eikä mitään "joo tykkäsin" -osastoa. Siis se on niin luonteva missä vaan. Kadehdin, ja olen ylpeä

Ja oli kiva huomata kuinka ulkkisfanitkin oli innoissaan tästä, twitterissä ainakin paljon kommentteja.

Vierailija
6800/10482 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin positiivisesti yllättynyt kuinka kivoja sen kommentit oli. Aattelin, että kun ei sillä oo mitään kokemusta siitä tanssista niin se heittää jollain cringeä kommenttia, mutta tyhmä minä, oonhan mä nähnyt että kyllä se osaa olla tilanteessa kuin tilanteessa. Kivoja, humoristisia kommentteja, kaikista jotain kommenttia, eikä mitään "joo tykkäsin" -osastoa. Siis se on niin luonteva missä vaan. Kadehdin, ja olen ylpeä

Ja oli kiva huomata kuinka ulkkisfanitkin oli innoissaan tästä, twitterissä ainakin paljon kommentteja.

samaa ajattelin, hän on niin luonteva ja jotenkin hurmaava, osaa tosiaan olla tilanteessa kuin tilanteessa. Ihana oli nähdä hänet siellä. Ja niin hyvännäköisenä🥹💚  mitä kommentteja twitterissä on ollut ulkkareilta? 

Ketju on lukittu.