M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Ja siis minusta D on ollut enemmän Krisin kaveri, eikös he kesälläkin Sloveniassanähneet.
Näki todennäköisesti myös B:ta silloin, mutta eivät somettaneet siitä. Aika paljonhan B postasi D:sta Lontoon aikaan ja jälkeen. Haastatteluissakin B puhui D:sta. Ystäviä olivat (tai ovat) kaikki.
Niinku samalla B on enemmän K:n ystävä, vaikka Kkin on myös muitten joksujen kaveri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, poistiko joku sen eilisen B ja D välien kommentin. Miksi ihmeessä? Minuakin kiinnostaa, miksi B hengaa Lontoossa kaikkien muiden kanssa mutta ei D:n vaikka aiemmin puhuivat, että on siellä läheisin ystävä. Some yhteydetkin on hiljentyneet.
Ehkä Lontoon seurapiireissä ihmissuhteet on vähän pinnallisia. Aina tulee uusia hyvännäköisiä tyyppejä lähteneiden tilalle. 🤷
Ehkä sitten niin, mutta onhan toi aika suuri muutos viime kevääseen verrattuna. Näin lyhyessä ajassa.
Voisiko liittyä siihen CT:n manageripestin loppumiseen? Eikö D yhteys tullut CT:n kumppanin kautta? Joksut oli kuitenkin uusia tulokkaita tuossa porukassa ja yhteys alunperin CT:n kautta eli heidät ekana jätetään ulkopuolle jos jotain loukkaan
Huomattava muutos ainakin somekäyttäytymiseen on tullut D:n suhteen. Nyt myös näkee ja somettaa Lukesta, vaikka koko Lontoossa asumisen aikaan ei sitä tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Minusta joksujen uusi levy on jo nyt näillä biiseillä parempi kuin noi kaksi aiempaa. Niistäkin Umazane Misli parempi itselle. Ei viitsi nimimerkillä tälläistäkään tuonne kirjoittaa.
Itse pahoin pelkään, että minulle uusin tulee olemaan taas heikoin ja se johtuu noista enkkubiiseistä. Yksikään ei minusta ole ollut onnistunut ja niistä paistaa liikaa UK yleisön (tai yleisesti englanninkielisen yleisön) kosiskelu. Muutenkin pidän enemmän Joksujen biiseistä, jotka on vähemmän balkan humppaa vai mikä se heidän itsensä käyttämä sana on suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta joksujen uusi levy on jo nyt näillä biiseillä parempi kuin noi kaksi aiempaa. Niistäkin Umazane Misli parempi itselle. Ei viitsi nimimerkillä tälläistäkään tuonne kirjoittaa.
Itse pahoin pelkään, että minulle uusin tulee olemaan taas heikoin ja se johtuu noista enkkubiiseistä. Yksikään ei minusta ole ollut onnistunut ja niistä paistaa liikaa UK yleisön (tai yleisesti englanninkielisen yleisön) kosiskelu. Muutenkin pidän enemmän Joksujen biiseistä, jotka on vähemmän balkan humppaa vai mikä se heidän itsensä käyttämä sana on suomeksi.
No minullahan on siis tästäkin eri mielipide eli tykkään, että heillä on toi enkkukin siellä joukossa ja uskon, että sillä voisi saada lisää sitä kuulijakuntaa.
Hauskasti B:llä taas brittiaksentti voimistunut tuolla viikon aikana 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän? Mikä on heiltä vähemmän Balkan humppaa, kuin heidän enkunkieliset biisinsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, poistiko joku sen eilisen B ja D välien kommentin. Miksi ihmeessä? Minuakin kiinnostaa, miksi B hengaa Lontoossa kaikkien muiden kanssa mutta ei D:n vaikka aiemmin puhuivat, että on siellä läheisin ystävä. Some yhteydetkin on hiljentyneet.
Ehkä Lontoon seurapiireissä ihmissuhteet on vähän pinnallisia. Aina tulee uusia hyvännäköisiä tyyppejä lähteneiden tilalle. 🤷
Ehkä sitten niin, mutta onhan toi aika suuri muutos viime kevääseen verrattuna. Näin lyhyessä ajassa.
Mä vähän ihmettelin koko ajan joksujen ystävyyttä Damonin kanssa. Ehkä Damon vaan on nyt jossain muualla eikä Lontoossa tavattavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän? Mikä on heiltä vähemmän Balkan humppaa, kuin heidän enkunkieliset biisinsä?
Balkan humpalla tarkoitin SBJ ja Bluzaa. Tykkään enemmän Demoni tyylisistä biiseistä. Enkunkieliset ei minulle vain ole toimineet. Osin johtuu varmaan sanoituksista, mutta niistä yksikään ei ole jäänyt päähän soimaan tai tullut heti innostus kuunnella uudestaan ja uudestaan, toisin kuin Joksujen muilla biiseillä on käynyt. Tämän takia en myöskään usko niiden tuovan uusia kuuntelijoita kielestä huolimatta, sillä ne ovat Joksufanienkin joukossa otettu huonommin vastaan kuin muut. Tietysti voihan sieltä vielä tulla enkkubiisi, joka iskee.
Vierailija kirjoitti:
Niinku samalla B on enemmän K:n ystävä, vaikka Kkin on myös muitten joksujen kaveri
Paitsi K ei ole tainnut hiplailla ja pussata muita Joksuja videolla 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi K ei ole tainnut hiplailla ja pussata muita Joksuja videolla 🤔
Oiskohan joku niistä halunnut ja onko joku mustis? 😂 /v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vitsi toi Discordin kommentointi on pelkkää Kärtsää, hyi yök stana.
Johtuu varmaan siitä että Käärijällä oli just keikka, on siellä puhuttu just äsken Bojanin uudesta biisistäkin. Sen kanavan nimi on B&K, ei Joker Out kanava 🤷
Lähinnä haukuttu lyttyyn JOn uusi biisi ja albumikin jo valmiiksi. Kärtsän autotunevinkuna sen sijaan on upeaa taidetta. 😂
Autotune se on Joksuillakin kovassa käytössä Stephaniessa 😂
Näitä kommentteja oon vähän ihmetellyt, kun ei kai siinä autotunea ole käytössä, vaan joku efekti, joka tekee äänestä säröisemmän tms. Vai missä kohdassa muka on autotunea? Tietääkö ihmiset edes, mitä autotune tarkoittaa...
Höh, miksiköhän B ei tehnyt samanlaisia q&a postauksia Bluzan ja SBJ:n kohdalla. Ne olisi olleet paljon mielenkiintoisempia kuin Stephanie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu varmaan siitä että Käärijällä oli just keikka, on siellä puhuttu just äsken Bojanin uudesta biisistäkin. Sen kanavan nimi on B&K, ei Joker Out kanava 🤷
Lähinnä haukuttu lyttyyn JOn uusi biisi ja albumikin jo valmiiksi. Kärtsän autotunevinkuna sen sijaan on upeaa taidetta. 😂
Näitä kommentteja oon vähän ihmetellyt, kun ei kai siinä autotunea ole käytössä, vaan joku efekti, joka tekee äänestä säröisemmän tms. Vai missä kohdassa muka on autotunea? Tietääkö ihmiset edes, mitä autotune tarkoittaa..
Tietää, sinä et taida tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä kommentteja oon vähän ihmetellyt, kun ei kai siinä autotunea ole käytössä, vaan joku efekti, joka tekee äänestä säröisemmän tms. Vai missä kohdassa muka on autotunea? Tietääkö ihmiset edes, mitä autotune tarkoittaa...
Tietää, sinä et taida tietää.
Minä kyllä tiedän, mutta sinä et nyt osannut kertoa, missä kohdassa biisiä erityisesti kuulet autotunea? Mistä tunnistat, että käytetään nimenomaan autotunea?
Nii tota autotunellahan korjataan vireongelmia eli sävelkorkeuden epätarkkuuksia, eikä sille Bojanin tapauksessa ole ainakaan tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Nii tota autotunellahan korjataan vireongelmia eli sävelkorkeuden epätarkkuuksia, eikä sille Bojanin tapauksessa ole ainakaan tarvetta.
Sitä käytetään nykyisin tehosteena ja halutaan saadakin erilainen soundi.
Vierailija kirjoitti:
Alunperin tätä varten, mutta nykyään käytetään ihan muista syistä.