Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle on tullut uusi lempiväri; okrankeltainen. Millaisia "värikausia" on muilla ollut?

Vierailija
23.08.2024 |

Tuota okraa on pulpahtanut jo moneen paikkaan, eteisen mattoon ja verhoihin, olkkarin mattoon, kodinhoitohuoneeseen tulevaan tapettiinkin. Jo pari vuotta sitten sitä tuli mökille pariin juttuun ja nyt se on levinnyt tänne kotiin. Yllättävän kivuttomasti myös yhdistyy kotona jo olemassaoleviin väreihin. 

Millaisia lempivärejä sun kotona on? Kuinka usein vaihtuu, vai vaihtuuko? 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma vihreä ja tumma ruskea. Vaihtuu 30-40 vuoden välein.

Vierailija
2/15 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus greige kausi. Meni ohi, ihan hirvee väri en tiedä mikä mielenhäiriö oli😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
4/15 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan keltaista ja oranssia.

Vierailija
5/15 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös toi ole se vauvan kakan perusväri?

Vierailija
6/15 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös okran keltaista, mitä muita värejä yhdistäisitte siihen? Petrooli, viininpunainen ja havunvihreä ehkä sopisi?

Vierailija
7/15 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan keltaista ja oranssia.

Tätä kai ei kukaan kysynyt?

Vierailija
8/15 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utuisen turkoosi (no turkoosit kyllä aina!), petroolinsininen (ei vihreä!), lilan eri sävyt, punaisen sävyt, vanha rosa.

Rakasta kaikkia muita värejä paitsi valkoista, mustaa ja harmaata, vihreäkin vähän huono - luonnossa kiva, muuten en kotiini halua

Noin on ollut aina. Joku väri korostuu vaatteissa mutta säilyy vuosia

Vierailija
9/15 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On värikausia! 14v oli pinkkikausi. 15-17v oli musta kausi. 18-25v oli vaaleanpunainen kausi. 26-32v valkoinen kausi. 35-36v on ollut laventelikausi. Nyt vielä 36v huomasin että nyt himoitsen kaikkea tummanpunaista ja seuraavaksi tekee mieli ostaa tummanpunainen, lievästi pinkkiin vivahtava kynsilakka. Juu, olen värihullu ja vaaleanpunainen on kaikkien aikojen lempivärini :) monissa väreissä on kuitenkin sävyjä, jotka osuvat sieluun ihanasti. Esim tummanvihreä ja kulta yhdistelmänä tai sagen vihreä. 

Vierailija
10/15 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös okran keltaista, mitä muita värejä yhdistäisitte siihen? Petrooli, viininpunainen ja havunvihreä ehkä sopisi?

No meillä on ennestään kotona ollut paljon tummanpunaista (sellainen karpalonpunainen), just tota havunvihreää sekä tummansinistä. Huonekalut on tummaa puuta melkein kaikki. Hyvin on mennyt mukana toi okrankeltainen. Ap

Vierailija
11/15 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan smaragdinvihreää ja muita tummanvihreän sävyjä. En ole päässyt ihastuksestani yli vuosiin. Minulle sopiva väri, rauhallinen ja klassinen.

Vierailija
12/15 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan smaragdinvihreää ja muita tummanvihreän sävyjä. En ole päässyt ihastuksestani yli vuosiin. Minulle sopiva väri, rauhallinen ja klassinen.

Sama. Sammalen vihreä  korkeaselkäiset laiskanlinna tuolit ja sohva .joiden kanssa viininpunasävyinen persialaismatto ..muut huonekalut tummanruskeaa puuta .  Rakastan vihreä ja luontoa ..rauhoittaa ..

Vierailija
13/15 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää luumun liilaa tai sellaista outoa ruskean liilaa väriä. Muuten menee kaikki.

Vierailija
14/15 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sietää luumun liilaa tai sellaista outoa ruskean liilaa väriä. Muuten menee kaikki.

Oi sellainen vähän murrettu syvä luumunpunainen on ihana väri!

Vierailija
15/15 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt oranssin! Ajattelin aina etten tykkää enkä voi pitää oranssista missään muodossa, että se ei sovi eikä ole minua varten, vaan ihan toisenlaisille ihmisille.

Nyt on oransseja kukkia pihalla, terrakottaruukut, appelsiinilakanat, tiilenpunainen villapaita tekeillä... Kaikki lähti persikansävyisestä huulipunasta. Onkin niin että suorastaan tarvitsen oranssia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan