Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tehnyt mullistavan havainnon elämästäni

Vierailija
23.08.2024 |

En tarvitse naista mihinkään. Haaveilin pitkään omasta perheestä ja parisuhteesta mutta nyt ohitettuani järkevän perheenperustamisiän haaveet ovat muuttuneet seesteiseen elämään ilma häiriötekijöitä.

Käänteentekevä havainto oli että jos en saa omia lapsia, en myöskään tarvi naista mihinkään elämässäni. Seksin saa soolona netistä, pyyteetomän rakkauden ja seuran yksinäisiin hetkiin saan koiraltani.

Pärjään hyvin omillani, on velaton asunto ja auto, työpaikka, elämä rullaa. Voin häiriöittä keskittyä harrastuksiini eikä kukaan ole nipottamassa miten minun pitäisi elää kotonani.

Oli huojentavaa tajuta että nainen ei pysty enää tarjoamaan mitään lisäarvoa minun elämääni. Toivon onnea muille miehille perheen perustamisessa. Minä skippasin sen.

M46

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 50 v. nainen ja mulla sama. Kun esivaihdevuodet alkoi jossain 42 v. paikkeilla, tajusin että lapsentekoikä on nyt lopullisesti ohi. Silloin katosi myös kaipuu parisuhteeseen täysin. En ole aseksuaali, mutta mulle tosiaan riittää itsetyydytys ja mielikuvitus ihan hyvin sen puolen hoitamiseksi. Seuraa en miehestä kaipaa, mulla on sosiaalinen työ ja muutama hyvä ystävä, lisäksi hyvänpäiväntuttuja naapureista, harrastuskavereista yms. Olen hyvätuloinen joten en kaipaa miestä taloudellisistakaan syistä, ja myös itsenäinen, en kaipaa miestä lampun vaihtoon, auton huollattamisen, ruohonleikkuuseen tms.perinteisiin miesten töihin. Kohdallani pätee nykyään se vitsi, että nainen tarvitsee miestä niin kuin kala tarvitsee polkupyörää.

Vierailija
2/4 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miehelle ollenkaan huono valinta. Monesti lapset vieraannutetaan ja tuosta palvelusta saa vielä maksaa.

Minusta lapsenteko ei ole odotusarvoltaan enää kannattavaa miehelle Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit sitten aloituksen kun et saanut kommenttiisi riittävästi reaktioita.

Mutta hyvä sinulle. Parasta on elää sellaista elämää kuin itse haluaa. Täällä eletään vain kerran. Itse viihdyn parisuhteessa vaikken lapsia haluakaan.

Vierailija
4/4 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä oivallus. Minäkään en tarvitse miestä itselleni mihinkään.