Saisiko tänne vain YHDEN ketjun seuraavista
aiheista:
Jeesusjutut
Puppa-jutut
Eli jotta näitä ketjuja ei olisi siellä täällä, kun ne ärsyttävät useita? Vaan ainoastaan yhdet. Alkaa kyllästyttää samat, jatkuvat aiheet. Liekö saman ihmisen aloituksia?
Kommentit (31)
Jeesus pelastaa ja puppa touhuaa. Aamen.
Osa Puppa-jutuista on hauskoja.
Jeesus-jutut täyttä pro pa gandaa. Niitä ketjuja ilmestyy tänne kuin sieniä sateella. Heillä täytyy olla muitakin keskustelukanavia. Tulevat vain tänne spämmimään.
Suosittelen lämpimästi jotakin muuta tekemistä jos tällaiset pikku jutut alkaa ärsyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen lämpimästi jotakin muuta tekemistä jos tällaiset pikku jutut alkaa ärsyttämään.
Se just näin. Yläpeukku puppalle ja seuraava viesti.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina miettinyt viettääkö jotkut täällä vähän liikaa aikaansa, kun he tunnistaa näitä hahmoja, jne.
Oletko niitä, jotka mielivaltaisesti poistattelee täällä ketjuja, kun ei parempaakaan tekemistä ole? Ihan asiallisiakin ketjuja poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina miettinyt viettääkö jotkut täällä vähän liikaa aikaansa, kun he tunnistaa näitä hahmoja, jne.
Tämä on harmitonta ajankulua ja jos tosiaan lähinnä ärsyyntyy kannattaa vaikka katsoa niitä kissavideoita tai kutoa villasukkia.
Puppa nukkuu sohvalla. Herätänkö hänet?
Vierailija kirjoitti:
Puppalle oma ketju, ou jee🥳🥳👴👵
Puppa on pieru ja pieru on paskan postimerkki/postimies!
Tiedätkö, ettei tämä sinunkaan aloittamasi ketju kaikkia miellytä? Sinä varsinaiselta sensuuri-santralta kuulostat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Aina miettinyt" - ainakin itse vietät täällä liikaa aikaasi... 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn ehkä kerran päivässä lukaisemassa otsikot, ja kiinnostavimpiin tulee vastailtuakin. Tätä puppasaastetta en jaksa katsella yhtään, siksi ilmiannan jokaisen aloituksen, ja moni muukin tekee niin. Ne eivät ole mitään hyvän tuulen harmittomia päivän ilahduttajia, vaan silkkaa kiusantekoa ja keskustelupalstan saastetta.
Koita nyt iigori vaan jaksaa spämmätä, puppias, läskejäs, raakkujas jne, kun se on sinun ainut työmaas, kyllä me mammat ne poistatetaan, ei meilläkään muuta hommaa täs ole.
Ketjuja on juuri niin monta kuin niitä tehdään.
Puppalle oma ketju, ou jee🥳🥳👴👵