Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun kissani(pentu) on todella hellyydenkipeä. Aivan koko ajan vieressä kerjäämässä, yöt ja päivät. Mitä tehdä?

Vierailija
21.08.2024 |

Onhan se suloinen pentu ja ihana. Omaa hyvät tavat ja ihan normaali kaiken kaikkiaan. On kuitenkin vain todella sylikissa. 

Rakastaa rapsutuksia, tykkää olla aina kun ei leiki tai syö niin vieressä. Nukkuu lähes aina vieressä ja tosiaan pussailee (nuolee nenää ja huulia), leipoo ja on todella onnessaan saadessaan hellyyttä. 

Jossain vaiheessa vähentyykö tämä? Ei muuten mitään mutta en nyt aivan koko aikaa jaksaisi olla rapsuttelemassa ja huomioimassa. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettanut kissat nukkumaan öisin. Paljon aktiviteettia illasta niin oppii yöt nukkumaan. Meillä on nyt n. 4 viikon ikäisiä löytöpentuja 4 ja emo jotka löytyi piharakennuksesta ja nyt ovat meillä kasvamassa sisällä ja yksi pentu kiipeää heti syliin kun menee tuonne huoneeseen. Ovat maailman suloisempia olentoja.  Nyt jo illasta leikitän niitä kun liikkuvat paljon. Olen pitänyt vielä erillään muista kun ei tiedä kauanko emo on ollut hylättunä ja pitänyt madottaa jne.. Ilm. N. Vuoden verran näköhavaintojen perusteella. Pääasia että ovat nyt turvassa.

Vierailija
22/24 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia pennulle. Äitini jo edesmennyt kissa oli ruokittu pentuna tuttipullolla, ilmeisesti jäänyt ilman emon turvaa, joten leimautui äitiini kun pentuna meille tuli. Joka yö nukkui äidin vieressä ja aina tuli kiehnäämään :D Voi rakas pieni :( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syntynyt kaksi pentuetta. Sanoisin että ne leikkii, syö, painii, paskoo ja nukkuu. Eivät todellakaan tarvitse hellyyttä koko ajan. Ilmeisesti pentu tarvitsisi kaverin.

Vierailija
24/24 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä syntynyt kaksi pentuetta. Sanoisin että ne leikkii, syö, painii, paskoo ja nukkuu. Eivät todellakaan tarvitse hellyyttä koko ajan. Ilmeisesti pentu tarvitsisi kaverin.

Nämä ovat rotukissa. Ragdoll kissoja.