Miten paljon teillä pk-seudun sinkuilla menee ruokaan kuukaudessa?
Kommentit (20)
200-300, riippuu paljonko laitan foodoran muulia polkemaan.
Ehkä reilu tuhat euroa? Tykkään käydä ulkona syömässä ja wolttailla.
Lihaksikkaana treenaavana miehenä tänä vuonna on mennyt ruokaan jo 4500€ eli vuoden loppuun mennessä tulee iso lukema.
Konalan jauhelihamies kirjoitti:
100€/viikko eli noin 400€/kk
Ohis, mutta tämä vaan herätti huomioni, kun mun mies ei tunnu olevan ollenkaan kartalla ruokakauppojen nykyisistä hinnoista: hänen mielestään 100 € viikossa KOLMEN hengen ostoksiin (sis. hygienia, kodinhoito yms.) on paljon. Eihän satanen tietenkään pieni raha ole, mutta kyllä se nykyhinnoilla menee yhdessä hujauksessa, kun taloudessa on 2 liikkuvaa aikuista ja urheileva teini (ruokaa menee, pyykkiä tulee), eikä riitäkään, vaikka kuinka tarkka olisi ostoksista (me esim. käytetään enimmäkseen kaupan omia merkkejä, hyödynnetään tarjoukset, ei woltata). Yhden hengen taloudessa menisi todennäköisesti vielä suhteessa enemmän, kun ei voisi niin hyvin hyödyntää isoja pakkauskokoja jne.
10-20 €. Käyn leipäjonoissa ja ilmaisruokailuissa.
Tänä vuonna mennyt keskimäärin 143 €/kk. Otan eväät töihin ja syön paljon puuroa, itse tehtyä herneittoa ja muuta halpaa joten ruokakulut pysyy kurissa.
Minulla menee noin 250€ kuukaudessa. Syön kaikki ruoat kotona ja teen enimmäkseen itse. Tähän en ole laskenut kahvilassa käyntejä.
150 euroa. Se on mun budjetti ruualle.
Näköjään joku 500€ meni heinäkuussa, aika vähän tuli wolttailtua.
0€ ei ole muita kuluja kuin puhelinlasku
En ole ikinä laskenut, menee niin paljon kuin tarvii.
Vierailija kirjoitti:
10-20 €. Käyn leipäjonoissa ja ilmaisruokailuissa.
Aika vähän syöt. Ruokajonosta saa kerran viikossa vain muutaman tuotteen. Osa mennyt vanhaksi
U