Haluaisitko olla Petteri O:n vaimo?
Kukapa ei haluaisi. Selkeästi olisi maailman tärkein ihminen.
Kommentit (20)
Mutta ainakin Petterillä on miehekkäät kädet ja sormet, toisin kuin nykymiehillä yleensä. Joilla on naisen kädet.
En haluaisi. En jaksaisi niitä ikuisia selfieitä ja sen tyypin omahyväistä naamaa.
Tärkein? Vaimo saanut kasvattaa lapset ihan yksin kun mies asunut 20 vuotta muualla.
Vaimo pääsi sentään Haltille! Kuinkas moni muu on päässyt? Todennäköisesti helikopterilla vietiin!
Orpon pariskunta vaikuttaa olevan kuin B Virtanen ja Armi-rouva. Siinäkin suhteessa päätökset tekee vaimo.
Jos ei olisi jo hyvää miestä niin luonteeltaan juuri tämänkaltaiset miehet kiinnostavat. Saa tosin olla vielä älykkäämpi, komeampi ja varakkaampikin.
Ai sellaisen miehen, joka joskus vain käy kotona kääntymässä ja tekemässä tehtävälistoja, joita kukaan ei noudata? Mitäpä luulet? Ei se merkkaa, mitä tekee yhtenä päivänä vuodesta, vaan ne loput 364 päivää.
Kyllä jos Petteri pukeutuisi potkupukuun imaisi tuttia.
Seksi-Wille
En voisi kuvitella tuhlaavani aikaa työnantajalleen valehtelevan miehen kanssa.
Kyllä! Pääministeri laittaisi minun syntymäpäivän Suomen edun edelle!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Pääministeri laittaisi minun syntymäpäivän Suomen edun edelle!
Siinä on miehinen mies!
En haluasi olla yh:na suurimman osan ajasta, lapsetkaan ei näkisi koskaan isäänsä.
Ovatko Petskun lapset lähestulkoon Orpoja?
No en mä petskun vaimo haluaisi olla, mutta kieltämättä tuollainen mies olisi ihana joka arvottaisi meidän yhteisen vapaa-ajan noin korkealle.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo pääsi sentään Haltille! Kuinkas moni muu on päässyt? Todennäköisesti helikopterilla vietiin!
Oli mentävä helikopterilla, kun tohvelin pohja hajosi alkumetreillä.
En, en kestäisi katsella tuollaista pikkulapsen naamaa. Aikuisella miehellä.