Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Onko joku nainen pyytänyt/odottanut apuasi mutta et antanut sitä?

Vierailija
20.08.2024 |

Kuvaile tilannetta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kieltäytynyt avusta ainakaan mun mies :D niin innokas auttamaan että sinkkukaverini luo töiden jälkeen tietoteknistä apua antamaan. Eikä haitannut vaikka tuli sakot parkkipaikalla. Mukava oli kuulla tästä apukeikasta jälkikäteen...

Vierailija
2/10 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useastakin. Kerran yksi nainen lapsineen istui pääoven edessä ja odotti ilmeisesti, että joku kuskaisi sen kotiin kun omaa miestä ei kuulunut. Kerran taas naiselta oli rengas tyhjä ja odotti, että joku pysähtyisi auttamaan.

On selvää, etten auttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja pyysin vuoden ajan ollutta miesystävääni auttamaan muutossa. En ollut siis muuttamassa hänen luokseen. Mies katosi pari päivää ennemmin kuin "kus# lumeen". Soitti sitten turvallisesti, kun kuukausi oli vaihtunut, että "Olet vissiin jo muuttanut" ja nauroi vielä kiusallisesti päälle. Sen jälkeen sanoi, että tulee kuukauden päästä katsomaan mun uutta kämppää. Ei varmaankaan halunnut puhua muuttoohareista ja ajatteli vielä välttyä siltä, jos tarvitsisin apua huonekalujen siirtelyssä. Hän on ex. 

Vierailija
4/10 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kieltäytynyt avusta ainakaan mun mies :D niin innokas auttamaan että sinkkukaverini luo töiden jälkeen tietoteknistä apua antamaan. Eikä haitannut vaikka tuli sakot parkkipaikalla. Mukava oli kuulla tästä apukeikasta jälkikäteen...

Siis kävi panemassa sinkkukaveriasi. 

Vierailija
5/10 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto-oharit... tulee väliviiva jos kaksi VOKAALIA VIEREKKÄIN... vokaaleja ovat a, e, i, o, u y,, ä, ö

Kun vierekkäin on kaksi konsonanttia eli muita kirjaimia kuin nämä vokaalit niin väliviivaa EI TULE.

Vierailija
6/10 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran hki-vantaalla joku hyyppä äkka tuli kysymään puhelimen laturia lainaksi. En antanut ja siinä se sitten törötti pöllästyneenä tajuamatta edes häipyä. 

Vierailija
7/10 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa näin typerään kysymykseen.

Vierailija
8/10 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyytiä on nuorempana kaipailleet, enkä ole sängystä noussut sen takia. 

Vierailija
9/10 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vastaa näin typerään kysymykseen.

Naisilta ei kysyttykään. 

Vierailija
10/10 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysi käyttämään kaupassa koska auto oli rikki. Unohdin. Sori jos tunnistat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä