Miksi jotkut ihmiset ovat niin laiskoja että nukahtelevat työpaikoilla
Töitä pitäisi tehdä, mutta sen sijaan pilkitään puolikoomassa ja sammutaan siihen näppäimistön päälle.
Kommentit (9)
Moukan kysymys. Miksi ,miksi ,miksi ,miksi ,miksi..?.
Täytyy myöntää että tänäänkin laitoin työhuoneeni oven lukkoon ja otin tunnin tirsat lounastunnin päätteeksi.
Työpaikan auditoriossa oli joku pomon kaverin "kehittämisluento". Valot himmenivät powerpointit tulivat esiin. Vieressäni oleva hemmo alkoi nukkua kevyen kuorsauksen kera. Esityksen päätyttyä tyyppi heräsi raivokkaasti taputtamaan.
Useinkin torkahtelen töissä klo 04-06. Asiakkaat kun nukkuu varmasti tohon aikaan.
-laitosyökkö
Mulla on oma huone töissä, mutta siellä ravaa jatkuvasti tai ainkin kerran tunnissa porukkaa, joten kerran mun oli pakko mennä vessaan nukkumaan lukkojen taakse kun ei kerta kaikkiaan pysynyt hereillä.
Itse ainakin nukun välillä jos saan työt aijemmin tehtyä.
Tunnin lounastauolla syön omat eväät sen 10min ja otan sohvalla 50min päikköset joka jumalan päivä.
Ei nukahteleminen johdu laiskuudesta vaan väsymyksestä. Minulla on menossa syöpähoito, ja se väsyttää niin että nukun päiväunet joka päivä täällä kotitoimistossani. Sitten jatkan hommia.
On valvottu liian myöhään tai muuten univajetta (esim. vauva kotona).