Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan lapsuuttani

Vierailija
20.08.2024 |

Eikä se ollut edes kovin hyvä, alkoholismia henkistä väkivaltaa, koulukiusaamista. Aikuisuutta paljon parempi kumminkin. Haluaisin vain olla ikuisesti n 10-vuotias, mutta olen keski-ikäinen.

Olen vissiin aina ollut ikäistäni lapsellisempi, kolmekymppisenäkin eräs 17 v sukulainen sanoi että en ole kovin aikuisen oloinen. Ero ikäisiini vaan kasvaa vuosi vuodelta. En pysty yhtään samastumaan ikäisteni touhotukseen jostain parvekekalusteista, perennoista, remonteista, puujalkavitseistä, lasten kasvatuksesta ym. Haluaisin itse olla edelleen se lapsi joka leikkii nukeilla ja kiipeilee puihin. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni varmaan kaipaa sitä lapsuuden huolettomuutta, kun ei ole aikuisten vastuita, stressiä, kiirettä ja ongelmia. 

Vierailija
2/6 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne muutkaan niin oikeasti ole kiinnostuneita, jauhavat vaan. Rahalla saa ja hevosella pääsee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaa edelleen.

Vierailija
4/6 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvii kiinnostua niistä muiden puhumista. Voit pitää ja etsiä omat kiinnostukset. Ei minuakaan välttämättä nuo mainitsemasi, siis heidän jutut, kiinnosta. Ei ole lapsia saati puutarhaa. Vitsinkin pitää olla hyvä.

Vierailija
5/6 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni varmaan kaipaa sitä lapsuuden huolettomuutta, kun ei ole aikuisten vastuita, stressiä, kiirettä ja ongelmia. 

Joo, ja lisäksi kaipaan sitä kun kaikki oli uutta ja ihmeellistä, tunteet voimakkaita, oli pari hyvä ystävää, kaikenlaisia mielikuvitusleikkejä, aamulla heräsi iloisena. Lisäksi aikuiset, pl vanhemmat, suhtautui yleensä ystävällisesti, nykyään taas on keski-ikäisenä pelkkää ilmaa muille. Eikä mielikuvitustakaan ole, saati iloa. 

Vierailija
6/6 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kaipaa lapsuuttani yhtään. Kamalaa aikaa. Vanhempani kohtelivat minua erittäin ikävästi. Eivät olleet alkoholisteja, mutta Äitini oli tyranni ja isäni lammas jossa ei ollut miestä puolustaa lasta.

Ainoat mukavat lapsuusmuistoni liittyvät äitini siskoon ja veljeen jotka olivat minulle onneksi ystävällisiä. Heidän ansiostaan lapsuudessani oli edes pieniä onnen hetkiä joskus. Äitini hirviömäisyyden olen ymmärtänyt vasta vanhemmiten kun sain itse omia lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan