Lue keskustelun säännöt.
Onko sinulla Plan-kummilasta? Mistä? Minkä ikäinen? Tyttö vai poika? Pidättekö lapseen mitenkään yhteyttä?
07.02.2007 |
Meidän perheellä on kolme Plan-kummilasta:
10-vuotias tyttö Indonesiasta
5-vuotias poika Hondurasista
4-vuotias tyttö Etiopiasta
Lähetetään n. 6 kertaa vuodessa kirje, missä on mukana meidän omien lasten piirustuksia tai askarteluja. Lisäksi lähetetään synttärilahja. Lapsilta tulee n. 5-7 kirjettä vuodessa ja kirjeiden mukana on useimmiten lapsen itse tekemä piirustus tai askartelu.
Kommentit (2)
World Visionin kautta 3 vuotias kummipoika.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
oli poika ecuadorista, mutta hän on jo täysi-ikäinen, eli ei ole enää kummilapseni. en pitänyt mitään yhteyttä, luin kyllä kirjeensä ja katselin valokuvat, mutta en kirjoittanut takaisin. olisin kyllä tavallaan halunnut, mutta mua hiukan hämmensi meidän pieni ikäero, oliko se nyt 6 vai 7 vuotta. en siinä jotenkin osannut asettua mihinkään kummitädin asemaan, ja siksi jäi pitämättä yhteyttä.
olen harkinnut uuden kummilapsen ottamista, tällä kertaa mieluusti vähän nuoremman. soittelinkin jo kerran planille kyselläkseni onko mahdollista saada oman lapseni kanssa mahdollisimman samanikäinen kummilapsi (jotta voin ovelasti muiluttaa yhteydenpidon lapsen harteille tulevaisuudessa..), mutta lapseni oli tuolloin aika pieni eikä niin pieniä kummilasia ollut. soittelen varmaan uudestaan kunhan saan aikaiseksi.