Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

VuokramiehestĂ€ tuli oma mies - omistusmies 💕

Vierailija
20.08.2024 |

Muistan vielÀ miten kaikki alkoi. KÀvelen kaupungin vilkkaimmalla kadulla, sydÀn pamppailee ja mielessÀ pyörii ajatus, jota olen pyöritellyt jo pitkÀÀn. Olen pÀÀttÀnyt vuokrata miesystÀvÀn. Ei, en tarkoita mitÀÀn vakavaa tai romanttista - tarvitsen vain jonkun jakamaan arjen hetken ja nÀyttÀmÀÀn maailmalle, ettÀ olen onnellinen.

Olen selaillut verkkosivustoja, jotka tarjoavat tÀtÀ "palvelua". SieltÀ löytyy monia vaihtoehtoja: ne, jotka tarjoavat treffi-iltoja, ja toiset, jotka tarjoavat kumppanuutta erilaisiin tilaisuuksiin. Ilmoitan itseni ja toivon, ettÀ pian joku vastaa.

Kun vihdoin saan viestin, sydÀmeni hypÀhtÀÀ. HÀnen nimensÀ on "Leo". HÀn esittelee itsensÀ hauskasti ja itseluottamuksella. PidÀn siitÀ. HÀn ehdottaa tapaamista paikallisessa kahvilassa, ja olen innoissani, mutta samalla hermostunut.

LÀhden tapaamiseen. Kahvilan ovella kohtaan Leoa ensimmÀisen kerran. HÀn on juuri sellainen kuin kuvittelin: luonteva ja hyvÀntuulinen. HÀnen hymynsÀ on tarttuva, ja hetkessÀ kaikki jÀnnitys hÀipyy. Istumme pöytÀÀn ja aloitat ystÀvÀllisessÀ keskustelussa, joka virtaa kuin vanha joki.

Keskustelua riittÀÀ unelmat, henkiset kiinnostuksen kohteet, jopa nauramme yhdessÀ. Tuntuu kuin olisimme tunteneet ikuisesti, vaikka olemme tavanneet vasta nyt. Leo kertoo minulle, ettÀ hÀn on myös kerran vuokrannut "ystÀvÀn". HÀnen kokemuksensa ovat kuin suoraan komediasta, ja nauran niin, ettÀ kahvi melkein kaatuu pöydÀlle.

PÀÀtÀmme jatkaa iltaa. KÀvelemme pitkin rantaa, ja aurinko laskee horisonttiin, vÀrjÀtÀÀn taivas kauniilla oranssipunaisilla sÀvyillÀ. Leo ottaa kÀdestÀni kiinni, ja vaikka se on vain ystÀvyyden merkki, tunnen pienen sÀhköiskun kehossani.

Viikot kuluvat, ja vuokrasuhteestamme tulee enemmÀn kuin vain satunnaista aikaa yhdessÀ. Huomaan, ettÀ alan pitÀÀ Leosta. HÀn on kuin tuulahdus raikkaita tuulia, joka muistuttaa minua nauramaan ja elÀmÀÀn. HÀnen lÀsnÀolonsa tekee minut onnelliseksi.

ErÀÀnÀ iltana, kun istumme kotini sohvalla katsomassa vanhaa elokuvaa, en voi enÀÀ pidÀtellÀ tunteitani. "Leo, voinko kysyÀ jotain?" sanon varovaisesti. HÀn kÀÀntÀÀ katseensa minuun, ja sydÀmeni alkaa jÀlleen pamppailla. "MitÀ, kysy vain!" hÀn vastaa uteliaana.

"Voimmeko olla enemmÀn kuin vain vuokrasuhde?" kysyn ja nÀen hÀnen silmissÀÀn hÀmmennyksen pilkahduksen. HÀn miettii hetken, ennen kuin hymyilee. "Olen jo miettinyt samaa."

TÀmÀ hetki on avain johonkin uudeseen, johon en osannut varautua. YstÀvyys muuttuu joksikin syvemmÀksi. Vaikka aloitimme vain vuokrasuhteena, on jotain kaunista siinÀ, ettÀ rakkaus löytyy usein paikoista, joissa sitÀ vÀhiten odottaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EikÀ ollut kallis

Vierailija
2/4 |
20.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Niin se kÀy

SisÀltö jatkuu mainoksen alla