Lapset vääntelevät naamaansa minulle, jos vanhemmat eivät näe
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että on ollut tämän vuoden puolella pari tällaista tapausta.
Molemmissa istuin autossa. Ensimmäisessä tapauksessa istuin autossa parkkipaikalla, kun kaksi tyttöä viereisessä autossa (ei vanhempia paikalla) alkoi vääntelemään naamaansa ja nauramaan minulle. Kun huomasin tämän, näytin keskaria, jolloin he lopettivat. Kypsää, tiedetään.
Toisessa tapauksessa ajoin autoa parkkihallissa, kun äitinsä takana kävellyt poika alkoi vääntelemään naamaansa minulle.
Tiedän, että nämä oli minulle kohdistettuja, koska ketään muutakaan ei näkynyt. Olen tavallinen 4-kymppinen nainen.
Eivätkö nämä lapset saa tarpeeksi huomiota vanhemmiltaan, vai miksi ihmeessä tällaista on nyt alkanut olemaan?
Kommentit (36)
Mulle laukoi herttainen poika päin naamaa: sä et oo mikään ihminen, sä oot noita. Vanhemmat hymyilivät vieressä
Hui kauheeta, lapsi väänteli naamansa. On sullakin ongelmat. Veljeni tytär näytteli keskisormea auton takaikkunasta ja kirkkain silmin väitti että isä on antanut luvan.
Sulla oli lapsuudessa liian kireä pipo, pehmolelu patterin takana ja keinuhevonenkin naulattu lattiaan kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen muistikuva, että olisin myös tehnyt tuota veljeni kanssa, kun oltiin lapsia. 😂
Mitä iloa siitä oli?
Niin, me syötiin liimaa ja hammastahnaa. Ei kai siitä sen suurempaa iloa ollut.
jos isoja näyttää lappua äiti kuolee huomenna tai joulupukkia ei ole olemasa
Vierailija kirjoitti:
Mulle laukoi herttainen poika päin naamaa: sä et oo mikään ihminen, sä oot noita. Vanhemmat hymyilivät vieressä
olisit vastanut kun peiliin katsoisi
Vierailija kirjoitti:
Näytä niille persettä, eivätpä sen jälkeen irvistele, joutuvat todnäk terapiaan loppu elämäksi jos eivät sokeudu.
Totakin muuten tehtiin joskus teineinä, kun vielä sai kylillä ajaa pillurallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytä niille persettä, eivätpä sen jälkeen irvistele, joutuvat todnäk terapiaan loppu elämäksi jos eivät sokeudu.
Totakin muuten tehtiin joskus teineinä, kun vielä sai kylillä ajaa pillurallia.
Nyt nelikymppinen kristallikurssilla sisäisen jumalattarensa löytänyt tekisi ilmoituksen häirinnästä.
Onko sinulla nyt ihan vähän harhainen itsekuva?😂
Ei ole pipo mielestäni erityisen kireällä. Joskus olisi vain ihanaa istua kaikessa rauhassa yksin vaikka siellä autossa ja ajatella omiaan tässä kiireisessä maailmassa.
En halua silloin kenenkään ottavan kontaktia minuun, oli se sitten lapsi tai vanhus tai jotakin siltä väliltä.
-Väsynyt keski-ikäinen ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen muistikuva, että olisin myös tehnyt tuota veljeni kanssa, kun oltiin lapsia. 😂
Mitä iloa siitä oli?
Kiva nähdä, miten toinen reagoi. Toisin sanoen, lasten tapa tutkia miten maailma toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin mäkin muistaisin ja taidettiin sitä keskariakin näyttää.
Mekin aina automatkoilla näytettiin ohi ajaville autoille kieltä ja se oli hauskaa, kun jotkut aikuiset lähti leikkiin mukaan ja näytti hauskoja naamaliikkeitä. En haluaisi olla lapsi tällä vuosikymmenellä, jos tuokin on henkilökohtainen loukkaus.
Enemmän lapset taitaa tuijottaa sitä luuria, kuin keksiä itse itselleen viihdykettä.
Kyllä, ja helpompi onkin niin, kun kaikki lapsenomainen käytös on kiellettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mekin aina automatkoilla näytettiin ohi ajaville autoille kieltä ja se oli hauskaa, kun jotkut aikuiset lähti leikkiin mukaan ja näytti hauskoja naamaliikkeitä. En haluaisi olla lapsi tällä vuosikymmenellä, jos tuokin on henkilökohtainen loukkaus.
Ainahan kiusatut ovat olleet liian tosikoita.
Jos lapsi näyttää ohi ajavalle autoilijalle kieltä ja koet tämän kauheaksi kiusaamiseksi, ehkä tässä tapauksessa olet aivan oikeasti liian tosikko. Rajansa lumihiutalemaisuudellakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pipo mielestäni erityisen kireällä. Joskus olisi vain ihanaa istua kaikessa rauhassa yksin vaikka siellä autossa ja ajatella omiaan tässä kiireisessä maailmassa.
En halua silloin kenenkään ottavan kontaktia minuun, oli se sitten lapsi tai vanhus tai jotakin siltä väliltä.
-Väsynyt keski-ikäinen ap
On sinulla murheet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes ajatellut että pitäisi jotenkin huolestua lapsista jotka näyttää kieltä tai vääntelevät naamaa minulle, vääntelen takaisin tai näytän kieltä. En ole niin lapsellinen että ottaisin siitä itseeni ja näyttäisin keskisormea.
No, tuskin se johtuu lasten henkilökohtaisesta inhosta sinua kohtaan.