Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ettekö te muut järjestele itsellenne vapaata, kun perheessä on jotain merkittävää juhlaa tms?

Vierailija
19.08.2024 |

Vaimon 50v, lapsen ensimmäinen koulupäivä, oma hääpäivä jne? Ettekö te järkkää niitä päiviä vapaaksi ja juhli niitä? Vai onko suomalainen arki niin korutonta, että mitään ei saisi juhlistaa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin te niitä lomapäiviänne sitten säästätte, jos ette halua niitä rakkaimpiennen kanssa viettä tärkeisiin asioihin ja päiviin?

Sinunko mielestä juhlat pitäisi järjestää arkipäivänä, jolloin ihan varmasti kaikki ei pääse mukaan, koska kaikki eivät voi ottaa lomaa milloin vain? 

No minä ainakin pidin 50v juhlat viikonloppuna, mutta sitten oman perheen, miehen ja lasten kanssa juhlistettiin vielä erikseen se oikea syntymäpäivä.

En nähnyt mitään syytä juhlia kahdesti vaan mukavat juhlat kaikkien läheisten kanssa viikonloppuna. 

Piti ihan tarkistaa milloin oikea syntymäpäiväni olisi ollut, mutta sehän osuikin lauantaille ihan luonnostaan. En edes muistanut tuota. 

Vierailija
22/24 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän, mutta työnantaja on se, joka viimekädessä päättää saako kys päivän vapaaksi. Joskus onnistuu, usein ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaisia varten olen ottanut vapaata ja jäjestin ne arkena 31.12. Vieraat lähti sitten hautajaisten jälkeen juhlimaan uutta vuotta 

Vierailija
24/24 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu nyt vähän. Yleensä nuo juhlitaan sopivana ajankohtana ilman mitään erityisjärjestelyjä. Jos osuu viikolle tai ajankohtaan jolloin on pakollisia menoja niin päivä muistetaan kyllä mutta juhlitaan joko etukäteen tai jälkikäteen. Lapsen ensimmäisinä kouluvuosina olin vielä sen ekan kouluviikon lomalla.