Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tämä etätyö on.

Vierailija
19.08.2024 |

Monet sanoo tekevänsä etätyötä mutta missään työpaikka ilmoituksessa ei haeta työntekijää etätyöhön. He ovat jatkuvasti jossain teamseissa, mutta kuka ne työt tekee. Konsultti konsultoi konsulttia. 

Edes myyntineuvottelija vanha nimike puhelinmyyjä tekee toimistolla töitä. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä tämä kysymys on. Monessa työpaikkailmoituksessa kerrotaan esim. voiko työtä tehdä etänä. ICT-alalla hyvinkin yleistä

Vierailija
2/5 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin niin opit elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt yli 20 vuotta paikkariippumatonta työtä. Etätyö on ihan helvetin typerä nimitys, ei ne mun työt ja asiakkaat ole sen lähempänä jos menisin jollekin homeiselle toimistolle kuuntelemaan akkojen juoruamista.

Vierailija
4/5 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä näen päivittäin työpaikkailmoituksia, joissa lukee joko etätyö tai remote tai hybrid (osittain etänä tehtävä työ).

Vierailija
5/5 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman sekava aloitus, mutta kyllä nykyisin ilmoitetaan työntekijää hakiessa onko etätyömahdollisuus, jos työ on sellaista, että sitä on mahdollisuus tehdä etänä. Ja ihan itse me ne työt tehdään, välillä myös Teams-kokouksen aikana, jos itse ei ole kokouksessa kovin keskeinen henkilö. Käyn itse usein toimistolla, mutta koska harvoin kaikki osapuolet sattuvat toimistolle samaan aikaan, kokoukset ovat siitä huolimatta Teamsissä. Meillä myös työntekijät ympäri Suomen, niin harvoin edes on kokous, jossa vain oman toimiston työntekijöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi