Mistä löytäisin rintsikat?
Mielestäni minulla ei ole mahdottomia vaatimuksia. B/C kuppi ja inhoan rintsikoita. Aina jos mahdollista niin olen ilman. Isoin ongelma onkin siinä että nännit paistaa läpi. Haluaisin rintsikat joissa ei ole hakaskiinnitystä eli ne voi vetää nopeasti päälle. Pitää olla puuvillaa ja ilman toppausta. Malli ei toppimainen vaan mielellään keskellä välikappale. Ja hintaa max25e. Löytyykö jostain tällaisia?
Kommentit (6)
Mä löysin Temusta. Ihanat, pehmeät, vetoketju edessä. Kolminkertainen kangas kupissa, ei mitään pehmusteita. Maksoivat alle 10€.
Se kevyt toppaus on t-paitaliiveissä juuri sen takia, ettei nännit näy läpi. Miksi nännien muotojen näkyminen haittaa? Ilman toppausta kangaskerroksia tulee olla kaksi tai kankaan tosi paksua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pukea rintsikat vain siksi että muut naiset eivät hyväksy sinun nännejäsi?
Yhdelläkään miehellä ei ole ongelmaa niiden suhteen.
Miehillähän vain näistä on ongelma, kun jopa kadulla tuntemattomalle asiasta sanovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pukea rintsikat vain siksi että muut naiset eivät hyväksy sinun nännejäsi?
Miehillähän vain näistä on ongelma, kun jopa kadulla tuntemattomalle asiasta sanovat.
Ai tuntematon mies kadulla sanoo "Hei! Puepas rintsikat päälle!"
On tapahtunut 0 kertaa kirjoitetun historian aikana.
Itse käytän Lidlin urheilurintsikoita arkenakin. Niistä pitää vaan selvittää, mitkä on hyvät. Kaikki ei ole olleet yhtä hyviä. Koot on todella pienet.