Mikä näistä paras?!? Äänestystä pikaisesti!!
Tyttö syntyi ja nimi vielä vähän auki.
Vaihtoehtoina ovat:
Misa Lilia Matlena
Ava Mai Selene
Elle-Mai Isobel
toivoisin ettei sisarusten nimet vaikuta äänestystulokseen!! Eikä pakkaa enää sekoitettaisi. (Alian nimen kohdalla päätös meni vain vaikeammaksi kun täällä alettiin ehdottelemaan uusia!! :S)
Sisarusten nimet ovat Jerkko Juunas ja Alia Unna Anastasia. Alian nimestä kyselinkin täällä joskus viime talvena :) Ja hyvin sain vastauksia Kiitos siis! Jos en tullut silloin kertomaan päätöstämme niin tuossa se nyt on: tytöstä tuli siis Alia Unna Anastasia... :))
T. Jafukka
Kommentit (15)
yksittaisista nimista suosikkini Isobel!
Meidan seudulla on paljon Lilli Mai tai Lili Mae tai Elli Mai nimiyhdistelmaa joten se olis kansaivalinenkin.
Mutta tosiaan, tuo Misa sointuu enemmän korvaani pojan nimeltä, joten kannattaa harkita Miisaa. Tosin onko tuo sitten yhtä kiva??
Myös nuo ehdotetut Elle Mai Matleena ja Elle Mai Isabella ovat mielestäni kivoja!:)
Misa on minusta selvästi pojan nimi, joten en laittaisi sitä. Itse en ainakaan haluaisi, että joku luulisi minua pojaksi nimeni perusteella. Miisa taas selvästi tytönnimi, eli vaihtaisin siihen.
Järjestys:
1. Miisa Lilia Matlena
2. Elle-Mai Isobel (laittaisin Isabel, Isobelistä tulee mieleen Suuri Bel)
3. Ava Mai Selene (Avan vaihtaisin Aavaksi)
Ava Lilia Matlena olis huippu =) Mä olen aina pitänyt Misa nimeä pojan nimenä ja näyttääkin olevan väestörekisterikeskuksen mukaan 115 miehellä ja 51 naisella nimenä. Eli minä en Misaa ainakaan tytölle laittaisi.
Miisa sitten taas on jo selvästi tytön nimi.
Tai parempi olisi Elle Mai Isobel, jos olisi kutsumanimenä Elle.
Avasta en niin kovasti tykkää ja on mielestäni hiukan tavaalinen verrattuna sisarusten nimiin ja Misan miellän pojan nimeksi!
jotta muista tulisi kilpailukykyisiä Elle-Main kanssa, ne pitäisi olla Aava tai Miisa, Misa on pojan nimi..
2. Ava Mai Selene
Ensimmäisen vaihtoehdon kokonaisuus kuulosti minusta hieman töksähtävältä kuin nämä kaksi muuta soljuivat kauniisti.
..Ava Mai Selene on ihana nimi! laittaisin kuitenkin Ava kahella aa:lla, Aava. =)
munkin tyttö on Mai Selene (ja esikoinen Alva). meillä siis aika samanlainen nimimaku!
tiedät varmaan että Sonata Arcticalla on biisi nimeltä My Selene. sieltä me ollaan otettu meiän tytölle nimi. =)
keskimmäinen on Alva...heh heh...esikoinen on Emma. ja takasin nukkumaan lähtee tää.....
Hylkäisin vaihtoehdoistanne ainoastaan nimet Misa ja Ava pois, niistä en tykkää yhtään... Ovat jotenkin liian lyhyitä/ponnettomia (ja varsinkin jos muistelee sisarusten nimiä samalla - erityisesti esikoistyttärenne nimi on kaunis!)
Joten ylivoimaisesti paras näistä on Elle-Mai Isobel <3 IHANA!!
Mutta mutta, JOS pakkaa saisi sekoittaa vielä
Mai Lilia Matlena
Elle-Mai Selene
Lilia Isobel
Ja hei! Entäs uniikkinimi Lili-Mai?? Lili-Mai Isobel olisi iiiiihana! Sen voisin antaa omallenikin! :o)
Onnea tulokkaasta! :o)
McAdam - 08.02. 23:00
Oletko varma että lapsesi nimi on Jerkko Juunas? Samana vuonna niitä ei ainakaan ole annettu...
Jerkko ja Juunas nimeä ON annettu samana vuonna. :)
-Villaviiva-
eli
Misa Lilia Matlena...
...MUTTA ehdottomasti lisäisin vielä yhden i:n eli Miisa Lilia Matlena olis aivan huippu. Misakin on muuten aivan ihana, mutta siitä ei kyllä saa pelkän nimen kuulemalla selvää onko tytön vai pojan nimi kysessä. Ja itseasiassa on enempi pojalla käytetty. Väestörekisterikeskuksen mukaan annettu 115 pojalle ja 51 tytölle.
Toiseksi paras yhdistelmä olisi minusta Elle-Mai Isobel... tosin siinäkin muokkaisin, eli vika nimi mielummin Isabel(la).
Näistä yhdistelle vielä pari ehdotusta:
Elle Mai Matlena
Elle Mai Isabel(la)