Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko treffeille ylipäätään mitään järkeä edes lähteä, jos molemmilla ei ole sellaista mukavaa pientä perhostelua vatsanpohjassa?

Vierailija
18.08.2024 |

Ei ole.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ole.

Vierailija
2/15 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tosielämässä tutustunut eikä tuota tunnetta ole siellä syntynyt, niin sitten olisi vähän hassua lähteä treffeille. Tuota tunnettahan ei voi Tinderin ja muiden nettideittien kautta edes tulla. Silloin pitää käydä treffeillä kokeilemassa, että tuleeko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä pysty tuota tunnetta saamaan tinderin kautta viestitellessä ja treffit sopiessa. 

Silti sovin treffit tinderissä, ja nyt olen ihanan miehen kanssa naimisissa. 

Vierailija
4/15 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä saa niitä tunteita teini-iän jälkeen, paitsi jonkun linnakundin kanssa. 

Vierailija
5/15 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Jos noi perhoset olisi päättänyt niin olisin missannut just täydellisen puolison. Hitaasti hyvää tulee.

Vierailija
6/15 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki mene kuin elokuvissa. Ihmisiä on erilaisia ja osan kanssa "perhoset" ei tule ekalla treffi kerralla, voi mennä useampi kerta. 

Mun mielestä kukaan ei yhden näkemisen perusteella voi sanoa,toimiiko kemiat vai ei. Osa väittää niin, mutta se on ihan soopaa. Yhden kerran jälkeen näin hokevat ne ,joita ei toisen ulkonäkö miellyttänyt. 

Vierailija
7/15 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei olisi tuota ongelmaa. Jännitän sen verran tuontyyppisiä tapahtumia, että perhosia olisi vatsassa joka tapauksessa.

Vierailija
8/15 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan silloin on. Seksiaddiktin kanssa ei ole järkevää olla missään tekemisissä ja jos mies laukeaa housuihinsa jo ennen treffejä, niin ei jatkoon

Vierailija
9/15 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei näin keski iässä tule 'perhosia' mistään. Se on vaan hyvä! Mutta saatat silti huomata miehen seurassa, että sinusta tulee iloisempi. Se on hyvä merkki jo sitten.

Vierailija
10/15 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä perhostelu vatsanpohjassa ei ole koskaan mukava tunne. Eli lähtekääs vaan treffeille

Vierailija
11/15 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei olisi tuota ongelmaa. Jännitän sen verran tuontyyppisiä tapahtumia, että perhosia olisi vatsassa joka tapauksessa.

Mnullakin on tuo vika, menee vähän ennen tapaamista jopa epämiellyttävän puolelle se perhostelu. Mutta yleensä treffeillä on kuitenkin ollut mukavaa.

Vierailija
12/15 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki mene kuin elokuvissa. Ihmisiä on erilaisia ja osan kanssa "perhoset" ei tule ekalla treffi kerralla, voi mennä useampi kerta. 

Mun mielestä kukaan ei yhden näkemisen perusteella voi sanoa,toimiiko kemiat vai ei. Osa väittää niin, mutta se on ihan soopaa. Yhden kerran jälkeen näin hokevat ne ,joita ei toisen ulkonäkö miellyttänyt. 

Samaa mieltä. Mulla on tällä hetkellä molemminpuoleinen ihastus, eikä ollut mitään perhosia pariin vuoteen hänen kanssaan. Opintojen kautta tunnetaan, ja ollaan juteltu paljon tänä aikana, ja sitten yhtäkkiä vaan meni joku kytkin päälle ja ihastuttiin.

Valitettavasti olen edellisen suhteen jäljiltä täysin lukossa enkä luota ihmisiin, joten tästä ei todellakaan tule mitään kun en kykene enää juttelemaan hänelle :D

Vierailija
13/15 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole perhosia vatsassa, sen sijaan sydäntä lämmittää. Sellainen mukava energia nousee kupeista, mitään jännityksen tunnetta ei ole. 

M

Vierailija
14/15 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Mulla on tällä hetkellä molemminpuoleinen ihastus, eikä ollut mitään perhosia pariin vuoteen hänen kanssaan. Opintojen kautta tunnetaan, ja ollaan juteltu paljon tänä aikana, ja sitten yhtäkkiä vaan meni joku kytkin päälle ja ihastuttiin.

Valitettavasti olen edellisen suhteen jäljiltä täysin lukossa enkä luota ihmisiin, joten tästä ei todellakaan tule mitään kun en kykene enää juttelemaan hänelle :D

Mistä muuten tiedät, että ihastus on molemminpuolista? Onko se ihan ääneenlausuttua?

On kyllä todella surullista, jos siinä tilanteessa toisella on käsijarru päällä. En tarkoita sitä syytökseksi, tuskin sinä olet lukkojasi valinnut.

Vierailija
15/15 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin (en siis tuntenut) miesystäväni monta vuotta. Sitten kun pyysi treffeille, ajattelin mikä ettei. Ekoilla treffeillä puhuttiin koko yö ja tutustuttiin. Nukuttiin eri huoneissa.  Seuraavilla treffeillä alkoikin olla jo perhosia...ja niitä on yhä kolmen vuoden jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi