Seuraatteko somessa jotakuta, josta ette pidä tai joka ärsyttää....mitä ja MIKSI?
Minä seuraan esimerkiksi Youtubekanavaa jossa teennäinen perheenäiti jakaa ajatuksiaan ja kuulumisiaan, aluski pidin hänen jutuistaan (sisältö silloin hieman toisenlaista), kun ei vielä ollut lapsia, mutta nyt en enää ymmärrä miksi palaan välillä katsomaan mitä heille kuuluu, vaikka oikeastaan järjellä ajatellen mua ei kiinnosta ollenkaan!?!
Katsoin myöskin aikoinaan Iholla-sarjaa, kautena jossa oli Sanni ja vieläkin palaan ajoittain katsomaan mitä hänelle kuuluu, vaikka tätäkään en täysin ymmärrä.
Seuraan myös paria mieheni eksää jossain määrin somessa, vaikkei pitäisi eivätkä he muutoin vaikuta elämässäni millään tavalla. Ärsyttävä tämä nykyaika!
Kommentit (24)
https://www.twitch.tv/thesaarashow
Varhaiskasvatuksen opeopiskelija. Seurailen striimejä jos saisi hyviä klippejä nauhoitettua talteen. On mm. soittanut pilapuhelun jollekin puhelinlinjalle ja sitten pilkkasi miten se vastaaja vetää viinaa ja huumeita.
Ei ole myöskään mitään ymmärrystä hygieniasta (huom. opiskeltava ala), on kertonut että on syönyt homeista voita ja antanut eteenpäin jotain lattialla pyörineitä pullia jne.
Janina Lohilahti ja kyllä olen hetero perheellinen nainen. Janina edustaa kaikkea sitä mitä en uskalla ja pysty ikinä olemaan. Vahva itsenäinen nainen, joka kantaa itsensä arvokkaasti.
Arvostan suuresti naisia, jotka uskaltavat olla täysin muista piittaamatta omanlaisiaan.
t: perheellinen äiti, sote-alan palkollinen, väsynyt ja vanha.
Joo, käyn silloin tällöin katsomassa entisen ystäväni Instagram-tiliä ihan vain todetakseni että kylläpä jaksaa ihminen olla tyhmä. Hän #tägää #jokaisen #sanan #erikseen.
Palstan haisevat lihavat persuämmylit seuraa Sanna Marinia ja kaksoisleuat tutisten raportoi tänne joka ikinen päivä Sannan tekemisistä. Haukkuvat ja ulisevat raukat kateellisina. Spermaturpa blondsöpöliini haluaisi teidän seuraavan häntä, menkää sinne sivuille.