Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaanko pelkopolilla mikä voi mennä pieleen sektiossa?

Vierailija
07.02.2007 |

Mielestäni pitäisi kertoa molempien synnytystapojen riskit niin äidille kuin lapselle.

Joka haluaa lapsen pitää sietää epämukaviakin asioita vaikkapa tuo alatiesynnytys. Lasta ei halua riittävästi jos pitää mankua leikkausta. Ymmärrän sektion jos lääkäri ehdottaa sitä sellaisesta syystä mikä ei liity pelkoon esim. äidin rakennepoikkeavuus lantiossa tai kudostyypissä, lapsen suuri koko, hengenvaara lapsella tai äidillä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestien lukeminen, ei mitään hyötyä.

Vierailija
22/24 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko kukaan kuullut sektion aiheuttamasta hapenpuutteesta, katkenneesta solisluusta... Hei haloo paljon vähemmän vammautuneita lapsia syntyisi jos kaikille tehtäisiin sektio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo, itse taisin hetkellisesti menettää todellisuuden tajuni synnytystä seuranneena yönä. Luojan kiitos , että olimme perhehuoneessa ja vain isä näki sekopäisen hourailuni ja tilanne rauhouttui itsekseen enne henkilökunnan saapumista aamukierrolle.

( ja taustaa: toivoin pelko sektioita sillä minut oli väkivaltaisesti joukkoraiskattu ennen raskauden alkua , en olisi halunut että minua satuttetaan enää " siltä " ja toivoin että saisin itse määrätä kropastani.. jen sektiota en kuitenkaan saanut )

Synnytystä seuranneena yönä näin painajaisia, joita olin toki nähnyt monasti ennenkin, mutta herättyäni elin yhä tässä painajaisessa ja mieheni sai ottaa vastaan raivioni, sadatteluni ja raapimiseni kun en ollut tunnistanut häntä vaan elin ns todellista unta.

otenkin hämärästi hahmotin olevani hereillä, mutta luulin olevani täysin tyystin eri tilanteessa kipuineni ja tietenkin luulin miestäni yhdeksi " heistä" .

Onneksi mitään vastaavaa ei ole enää sen koommin tapahtunut. ja tostisesti toivon että kyse oli vain synnytyksen aiheuttamasta mielenhäiriöstä, mutta oliko kyse psykoosista?

T. se pelosta kankeana synnyttänyt...

Vierailija
24/24 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. eräs pelkosektio-päätöksen saanut, kuitenkin " luonnollisesti" synnyttänyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi