Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plus-kokoisten naisten suojeluspuhimys on minulle suopea.

Vierailija
17.08.2024 |

Koska sain kerran niin paljon hyvää karmaa harrastaessani seksiä isokokoisen naisen kanssa, niin nyt vaikeana hetkenä tuo hyvä teko muistetaan. Nyt kun itselläni vaikea tilanne elämässä, niin silti saan matchiksi nuoria, plus-kokoisia naisia, joiden kanssa on kiva treffailla. Olen myös lakannut välittämästä siitä, onko naisella ylipainoa, koska kaikista löytyy jotain kaunista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estrogeenin syöttäminen naisille kasvattaa rintoja ja pakaroita epäluonnollisen suureksi ja lihottaa muutoinkin, samoin se tekee karjataloudessakin. Luulen että lisätty estrogeeni kasvattaa myös luiden kokoa ja luulen että se aiheuttaa monenlaisia vaurioita munarakkuloihin, joista seuraa mm. epäluonnollinen kehonrakenne.

Suomi on ollut yksi ensimmäisistä hormonaalisen ehkäisyn testialustoista maailmassa, 1960 luvulta alkaen. Tisut ovat varsin kauniin kokoiset nykyäänkin mm. Vietnamissa, Kambodžassa, Laosissa ja Thaimaassa.

https://onlinedoctor.superdrug.com/birth-control-around-the-world.html

Vierailija
2/2 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estrogeenin syöttäminen naisille kasvattaa rintoja ja pakaroita epäluonnollisen suureksi ja lihottaa muutoinkin, samoin se tekee karjataloudessakin. Luulen että lisätty estrogeeni kasvattaa myös luiden kokoa ja luulen että se aiheuttaa monenlaisia vaurioita munarakkuloihin, joista seuraa mm. epäluonnollinen kehonrakenne.

Suomi on ollut yksi ensimmäisistä hormonaalisen ehkäisyn testialustoista maailmassa, 1960 luvulta alkaen. Tisut ovat varsin kauniin kokoiset nykyäänkin mm. Vietnamissa, Kambodžassa, Laosissa ja Thaimaassa.

https://onlinedoctor.superdrug.com/birth-control-around-the-world.html

Nämä naiset eivät ole onneksi käyttäneet e-pillereitä. Kahdessa pitkässä parisuhteessa olen nähnyt mitä myrkkyjä ne ovat, ja miten ne vaikuttavat persoonallisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi