Voiko puolitoistavuotias olla 2 yötä erossa vanhemmistaan?
Nuorimmainen on nyt tuon ikäinen, eikä ole koskaan ollut erossa vanhemmistaan. Meistä miehen kanssa tuntuu, että ensi kertaa vuosiin todella kaipaisimme hiukan yhteistä aikaa ja lähtisimme toiselle puolelle Suomea ns. pusulomalle yhdessä. Isovanhemmat ottaisivat kyllä lapset, mutta onko 2 yötä liikaa pienelle?
Kommentit (3)
Itse aion jättää puolitoistavuotiaani 3 yöksi kun lähdemme parisuhdeajalle Eurooppaan. Hän on ollut jo yksiä öitä mummilassa ja paljon muutenkin isovanhempien kanssa tekemisissä. Jätämme myös 3-vuotiaan isosiskon hoitoon, saavat toisistaan paljon turvaa.
Ei muuta kuin matkaan ja NAUTTIKAA. On lapsenkin edun mukaista että äiti ja iskä joskus pitävät hauskaa!
Totuttakaa ensin yhdeksi yöksi, johan siinäkin ehtii :)
heistäkin on tullut :) Itse olen aina vain kamalasti sitä pelännyt etukäteen, joten sitä on vähän harjoiteltu etukäteen, niin että mummi ja pappa ovat vierailleet kovasti ennen suunniteltua viikonloppua ja sitten on piipahdettu kaupassa ja jossakin.
En tiedä onko siitä mitään oikeaa hyötyä ollut, mutta ainakin ovat saaneet mahdollisimman paljon tutustua etukäteen hoitajiin :)
ELi kyllä varmasti voitte olla viikonlopun poissa ilman että tulee elämän mittaisia traumoja (ihan sama mitä täydelliset mammat sanovat, jotka hoitavat armeijaan saakka lapsensa ilman apua :))