Minkälainen ihminen piereskelee saunassa kun siellä on muita??
Kommentit (43)
Lausetta vasten saa kivan rätinän muille huumoriksi.
Vierailija kirjoitti:
Lausetta vasten saa kivan rätinän muille huumoriksi.
Laudetta
Vierailija kirjoitti:
On tosiaan joskus sanottu, että sauna on pyhä paikka, eikä siellä siksi saisi piereskellä tai puhuakaan. Toisaalta piereminen voi olla pyhä toimitus.
Miksi saunassa ei saisi puhua? Idioottien keksimiä "sääntöjä". Sen vielä ymmärrän ettei toisten vieressä lauteilla istuessa todellakaan lauleta takakautta.
Vierailija kirjoitti:
On tilanteita joissa ei pierrä:
1. Ruokapöydässä
2. Saunassa
3. Seksuaalisen kanssakäymisen aikana
4. Työhaastattelussa
5. Julkisessa uima-altaassa
Muuallako sitten piereksitään?
Kirkossa, kokouksissa, kassajonossa?
Mieheni kanssa saatamme piereskellä myös saunassa, jos saunomme kaksin. Olemme todenneet, että kuumuus nopeuttaa pierun sekoittumista muuhun huoneen kaasuun (ilmaksi kutsuttuun kaasuseokseen) siinä määrin, etteivät pierut haise kuumassa saunassa. Muiden seurassa emme piereskele saunoessa. Mutta noin käytännössä, kuuma sauna on ainoita paikkoja, jossa pierusta ei koidu hajuhaittoja. "Katoaa kuin pieru Saharaan" sanonnan perusteella veikkaan, että aavikot kuuluvat samaan kastiin. En kuitenkaan kannata julkista saunassa tai aavikolla piereskelyä.
Pahin on HISSI !
Karmein kertakaikkiaan. Pieni hissi ja joku rykäisee kitkerät peräkaasut ilmoille.
Vältän hissiä .
Miesvainaa totesi, että saunarauha meni kun töräytin. Sauna kuulemma on pyhä paikka.
löysä pas ka on kyllä aina pahempi.
Ainoastaan idiootit pitävät saunaa pyhänä paikkana. Itse saunon joka päivä ja sauna on minulle tärkeä paikka mutta ei se mikään pyhä ole. Vtuttaa tuollaiset ylisanoja käyttelevät hienostelevat paskat.
Vierailija kirjoitti:
Pahin on HISSI !
Karmein kertakaikkiaan. Pieni hissi ja joku rykäisee kitkerät peräkaasut ilmoille.
Vältän hissiä .
Itse päästän hiljaisen aina juuri ennen kuin itse poistun. Siinähän haistelevat.
Hieman fysiikkaa tyhmille: Saunassa piereminen on korkeintaan hassu ääniefekti.
Saunassa on 70 - 100 C lämmin ilma. Pierun lämpötila on max 37 C . Kylmempi kaasu valuu lämpimämmässä ilmassa alas lauteiden alle, eikä haise saunojien nenään.
Omat pierut haisevat hyvältä, myös saunassa. Ongelmaksi muodostuu se että haju katoaa liian nopeasti hormiin.
Kuka pieruaan pidättää sillä salaisuuksia on.
Vierailija kirjoitti:
Saunassa on 70 - 100 C lämmin ilma. Pierun lämpötila on max 37 C . Kylmempi kaasu valuu lämpimämmässä ilmassa alas lauteiden alle, eikä haise saunojien nenään.
Pitää muistaa tuulettaa naamalle
Ilmavaivainen vegaani. Vegaanit tuottavat noin 5-8 litraa metaania vuorokaudessa.
Päästöt ovat kuitenkin lähinnä paikallisia.
Vierailija kirjoitti:
Pahin on HISSI !
Vältän hissiä .
Täpötäysi ruuhkabussi helteellä päihittää tuon
Vierailija kirjoitti:
On tilanteita joissa ei pierrä:
1. Ruokapöydässä
2. Saunassa
3. Seksuaalisen kanssakäymisen aikana
4. Työhaastattelussa
5. Julkisessa uima-altaassa
Tuo kohta 3. Siitä olen hieman erimieltä kanssasi. Erään kerran olin sängyssä nausen kanssa ja hän kysyi haluaisinko kokeilla 69 asentoa?
En silloin tiennyt mitään noista numeroista joten sanoin, kokeillaan vain..
No hän kääntyi ja yht'äkkiä häneltä pääsi pieru, sitten toinen ja kolmannen kohdalla minun oli jo pakko sanoa, että en oikeasti kestä jos noita tulee vielä 66 lisää..
Vierailija kirjoitti:
Melkein oikein! Mutta on otettava huomioon eri kaasujen osapaine. Saunan ilma on happea ja typpeä. Pieru on metaania ja hiilivetyä. Kaasut sekoittuvat toisiinsa osapaineidensa suhteessa. Pieru sekottuu saunan ilmaan riippumatta kaasun lämpötilasta. Pieru haisee myös saunassa.
Ne on hullut kun jotain tonttuja näkevät.