Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin just etten ole koskaan nähnyt omaa äitiäni rakastavassa parisuhteessa

Vierailija
16.08.2024 |

Äitini on nyt päälle 60v ja ainoa suhde missä olen hänet nähnyt oli minun isäni kanssa. Tuon jälkeen hänellä on kai vain ollut irtojuttuja miesten kanssa, mutta ei koskaan mitään vakavampaa. Hän on aina ollut sosiaalinen ja ihmisläheinen ja hänestä on ollut paljon miehiä kiinnostunut, mutta äitini on antanut heille pakkeja.

En ole koskaan esim nähnyt äitiäni halailemssa miehen kanssa tai sanomassa toisilleen "minä rakastan sinua". Mietin miten tämä on vaikuttanut minuun, joskus hävettää olla "lempeä" kumppanini kanssa äitini läsnäollessa, en tiedä onko tämä normaalia.Joskus mietin miksei äitini ole halunnut vakavempaa parisuhdetta koskaan, mutta en ole kehdannut kysyä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhemman ole pakko olla söpöstelevä ja rakkaustunnustaja. Sun suhteet ei liity mitenkään heihin. Osaat sanoa sanoja itsekin. Ei munkaan vanhemmat tehneet mitään erikoista, olivat vaan samassa asunnossa. Ehkä alkuaika oli heille kiinnostavampi. Tosin isä kuoli jo kasarilla.

Vierailija
2/2 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hän on todennäköisesti todennut jossain vaiheessa elämää, että pärjää paremmin ilman miestä. 

Kun me tullaan aikuiseksi, ei voida enää loputtomiin syyttää vanhempia ihan kaikesta. Jos sinusta tuntuu oudolta näyttää hellyyttä omalle miehelle, niin kannattaa käsitellä asia itsensä kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi