Mikä se voide on joka laitetaan meikkivoiteen alle?
Kommentit (38)
Toner? Ainakin meillä teinit laittavat sitä tai Primeriä alle, sitten kosteusvoiteen ja sitten meikkivoiteen.
Vierailija kirjoitti:
Hanki Erborian CC-voide ja muuta et tarvitse. Korealaiset osaa.
Myös tämä on hyvä https://www.notino.fi/chanel/les-beiges-water-fresh-complexion-touch-ko…
Kallis kun mikä mutta mikään meikkivoide ei ole tehnyt mun ihoa yhtä hyvän näköiseksi kuin tuo. Ostin keväällä lentokentältä, makso siellä joku 60€. Olen käyttänyt korealaisia meikkivoiteita, myös tuota erboriania. Misshaa käytin pitkään.
Näin videon jossa laitettiin kasvoille tipoittain vaaleaa voidetta eli mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Näin videon jossa laitettiin kasvoille tipoittain vaaleaa voidetta eli mikä se on?
Varmaan joku seerumi
Vierailija kirjoitti:
tuo on varmaan joku seerumi noilla spekseillä. Muuten olisin vastannut pohjustusvoide eli primer
Olisin vastannut kosteusvoide. Primeria ei tule käytettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Primer, vähä kuin 'ennakko'.
Mutta kaikki tuo töhnääminen on niin turhaa. Ostakaa yksi hyvä meikkimineraalipuuteri.
Ei todellakaan sovi kaikille. Kuivaihoisilla ja vähän vanhemmilla ihan järkyttäviä, tekevät jauhoisen ja vanhan ja huonon näköisesti. Monelle nuorelle jolla seka- tai rasvoittuva iho kyllä ihan jees.
Itselläni oli pitkään luottotuote juurikin meikkipuuteri, iho siis todella rasvottuva. Mutta kun ikää on 35, niin tosiaan alkoi tulla "jauhoinen" lopputulos. Kun vaihtoi meikkivoiteeseen, niin oli samalla myös pakko alkaa hoitaa ihoa ihan eri tavalla, jottei valu pois päivän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Primer, vähä kuin 'ennakko'.
Mutta kaikki tuo töhnääminen on niin turhaa. Ostakaa yksi hyvä meikkimineraalipuuteri.
Pitääkö toi meikkimineraalipuuteri rasvoittumisen kurissa?
Vierailija kirjoitti:
Toner? Ainakin meillä teinit laittavat sitä tai Primeriä alle, sitten kosteusvoiteen ja sitten meikkivoiteen.
En tiedä mitä on toner, mutta eikö ensin laiteta kosteusvoide ja sitten vasta primer?
Kuinka montaa tuotetta tarvitaan, että lopputuloksena on "luonnollisen näköinen" tai nude tms meikkaus. En ymmärrä enkä tiedä noista yhtään mitään.
Apua, ite oon vaan laittanut cc-voidetta jos joskus jotakin laitan 😅
Outoa kun kukaan ei osaa vastata.
Valkovaseliinia isohkosta lasipurkista tai jotain liukkaria tai ruokaöljyä.
Mun piti lopettaa mineraalipuuterin käyttö kun ylitin 40v iän. Korosti silmän ympärillä olevia pikkujuonteita vaikka kuinka varovasti laittoi. Vaihdoin meikkivoiteeseen ja nyt on hyvä.